Midi Designer op Ipad

Ik heb geen ipad...
Sysex messages are preferred by MIDI targets for a variety of reasons, including:
  • Values may span several bytes (MD supports up to four), allowing for many possible values (128^number-of-bytes)
  • Messages may be of practically any length (good for patch dumps, etc.)
  • Messages may include a sysex manufacturer's ID and target ID
  • Messages may include a checksum for error-correction
Volgens de handleiding, vette tekst, kunnen patch dumps zo te zien wel. Wat nog niet wil zeggen dat elke prefab-editor dit verder kan. De onderlijnde tekst brengt echter wel verwarring. Maar 4 bytes voor variabelen in een patch ?
 
Ik heb geen ipad...
Volgens de handleiding, vette tekst, kunnen patch dumps zo te zien wel. Wat nog niet wil zeggen dat elke prefab-editor dit verder kan. De onderlijnde tekst brengt echter wel verwarring. Maar 4 bytes voor variabelen in een patch ?

Dank voor je reactie Audio.
Tja, dus als je hun website mag geloven ( wat moet je tegenwoordig nog geloven ?) dan werkt het allemaal perfect...what else ?
Nu heb ik ook geen Ipad en 2dehands kan je dat vrij goedkoop vinden. Maar met een vlug rekensommetje kom je inclusief soft al weer gauw aan 200€. Mmm, niet mis voor een touch screen controllertje.
Als het vehaal dan niet blijkt te werken is dat steeds een koude douche. Op hun website zeggen ze vanaf IOS 5, en andere melden vanaf IOS 9. Daar heb je het al...

Ik had eerlijk gezegd ook meer reactie via SF verwacht. Kan toch niet dat niemand hier Midi Designer op Ipad gebruikt ?
 
Back
Top