deepmind app op m'n laptop ziet de deepmind niet

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
7.055
Locatie
Apeldoorn
Hoi, ik krijg in de deepmind app op m'n laptop (windows) niet de deepmind als device te zien.
Zijn er anderen die hier tegenaan liepen en een oplossing vonden?
 
Je wifi staat toch aan op de D12 ?
 
Je wifi staat toch aan op de D12 ?

Jazeker, zowel wireless als via usb wordt ie niet gezien terwijl oa m'n interface en m'n keystep wel gezien worden maar de DM zelf die komt maar niet tevoorschijn.
Ik hoop dat er nog iemand een idee heeft want ik zou die app toch wel graag gebruiken.
 
Ik neem aan dat je netwerk setting v/d dm2 op client of access point staat ?

Ja zeker en bedankt voor het filmpje.
Ik had al een beetje op yt gekeken en deze kwam ik ook tegen.
Het gekke is dat via usb de DM wel gewoon in windows tussen apparaten staat maar niet werd weergegeven in de app.
Tot gisteren na een aantal keren klooien met usb kabels en ingangen verwisselen ik opeens wel de DM als device in de app zag maar dan was bijv m'n keystep of m'n audiointerface niet meer zichtbaar terwijl ze nog wel in windows in apparaten staan?
Niet dat ik er iets mee opschoot want hij stond wel tussen de devices maar voor de rest waren alle tabbladen leeg?
Wat ik ook deed op de DM, het bleef stil op het tabblad waar je alle info ziet, de golfvormen enz en ook het blad met het overzicht van de presets of het tabblad waar je kunt blenden helemaal niets?
Ook via wifi zie ik 'm er wel tussen staan maar als ik dan het wachtwoord intoets krijg ik geen verbinding terwijl ik in m'n router een rule had aangemaakt met de poort en het ip adres om door te laten gaan en de firewall opengezet, maar het helpt allemaal niets.
Schijnbaar ben ik een van de weinigen met gedoe want er zijn maar weinig posts op internet over te vinden.
Het lijkt wel een beetje op vroeger toen het draadloos connecten van bijv pc's en routers af en toe ook zo'n gedoe kon zijn en soms ook tot alleen maar slechte verbindingen leidde met regelmatig geen internet.
Wel een gesodeflikker op deze manier moet ik zeggen want al lukt het draadloze deel niet, ik zou wel graag van de app gebruik willen maken, desnoods midi dan maar via usb.
 
Terugbrengen naar de winkel en daar testen met een andere :?

Dank je.
Ik heb inderdaad de DM 12 terug gestuurd want ik heb 't vermoeden dat er iets niet lekker gaat omdat verder alle apparatuur wat in apparaten vermeld worden het ook altijd doen.
Hij kwam bij music store vandaan dus ik wilde ook niet omruilen want je hebt met Duitsland te maken en dan is het zo'n geklooi als je iets hebt.
Of het kan ook zijn dat er nog een bug zit in de app en dat ie het op een mac of op de ipad wel doet?
Ik heb vandaag bij Bax een DM6 besteld en dan maar 'ns zien of het wel wil.
Als de app dan ook niet werkt dan kan ik ermee naar de shop in A'dam en neem ik m'n laptop mee en kan ik daar ook eventueel 'm op een laptop van hun even aansluiten.
 
Nog even een update; ik kreeg vanmiddag de DM6 binnen en straight out of the box werkt het meteen allemaal zoals het moet. (Gelukkig)
Kan ik nu ook die app gebruiken in elk geval.
Ik heb toen ie net uit was 'm bij Bax geprobeerd (de 12 met keys) en toen vond ik het keyboard niet geweldig, beetje speling hier en daar.
Maar deze voelt een stuk beter.
Misschien had het met een eerste vroege serie te maken of wat dan ook maar ik ben er nu happy mee in elk geval.
Wat me ook wel opvalt is het gewicht; toen de boog wat maanden terug binnenkwam was ik wat verbaasd over het wat hoge plastic gehalte en hoe licht dat ding voelde.
Maar deze maakt wat dat betreft een betere indruk.
 
Back
Top