X

Native Instruments Komplete 6 update/upgrade?

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Native Instruments Komplete 6 update/upgrade?

Via de website van NI kom ik er niet helemaal uit. Hoop dat iemand me hier wegwijs kan maken die hier wat ervaring mee heeft..

Ik kan voor weinig komplete 6 aanschaffen. Kan iemand mij vertellen wat een update/upgrade naar komplete 11 en naar komplete 11 ultimate gaat kosten?

Alvast bedankt
    Kneed......je......synth

199,- kost de update naar k11

Comment

Originally posted by Space-Echo View Post
      199,- kost de update naar k11
      En dan naar ultimate nog een keer 599,-??
      Kneed......je......synth

Comment

Ik zou het toch even navragen, volgens mij kost de update 199 vanaf Komplete 8 en latere versies.

Comment

Originally posted by The Unholy View Post
          Ik zou het toch even navragen, volgens mij kost de update 199 vanaf Komplete 8 en latere versies.
          nee is vanaf versie 2

zie:
          https://www.native-instruments.com/e...te-11/pricing/

en dan kies je update, dan zie je het wel staan.

Je moet overigens wel eerst die komplete 6 op je naam hebben staan, want vanuit je eigen profiel op de NI site koop je die update en die krijg je dan automatisch via je control center binnen.
          The only true measure of ones talent is not a measure against the talents of others but a measurement of growth as an artist.

Comment

Originally posted by quifster View Post
            nee is vanaf versie 2

zie:
            https://www.native-instruments.com/e...te-11/pricing/

en dan kies je update, dan zie je het wel staan.

Je moet overigens wel eerst die komplete 6 op je naam hebben staan, want vanuit je eigen profiel op de NI site koop je die update en die krijg je dan automatisch via je control center binnen.
            Nice, thx!
            Kneed......je......synth

Comment

Originally posted by glennplumber View Post
              En dan naar ultimate nog een keer 599,-??
              Daar lijkt het sterk op omdat je blijkbaar pas vanaf K8 direct naar Komplete Ultimate kunt.
              "He has Van Gogh's ear for music."

Comment

Ja dus idd nog eens 599,- er boven op als je geupdate hebt voor 199,- van K6 naar K11 om naar K11ULT te gaan.

Comment

https://www.native-instruments.com/e...te-11/compare/

Kan je ff op je gemakkie kijken of die 600,- extra je dat waard is om naar K11ULT te gaan

Comment

Originally posted by Space-Echo View Post
                    https://www.native-instruments.com/e...te-11/compare/

Kan je ff op je gemakkie kijken of die 600,- extra je dat waard is om naar K11ULT te gaan
                    Dat is inderdaad wel handig die vergelijking site, zo kan ieder voor zich bepalen of het de moeite waard is. Ik heb het overwogen toen die updates half geld waren. Maar ik zag de meerwaarde er niet van in. Die extra sample libraries vond ik de moeite niet waard op de alicia keys library na. Met komplete heb je naar mijn mening zo'n beetje alle belangrijke dingen wel van native instruments.

Daarbij heb ik Replikate XL gekocht (de update dus voor die standaard versie) en Alicia keys library tijdens zo'n sale aanbieding.

Voor 255 euro heb ik vervolgens in de aanbieding de arturia V collection erbij gekocht (dus die volledige synth library) en je hebt dan echt wel een enorme setup voor minder geld als die native ultimate update. Het is de moeite waard om op de acties te wachten die meerdere keren per jaar voorbij komen. (bijvoorbeeld kerst periode).
                    The only true measure of ones talent is not a measure against the talents of others but a measurement of growth as an artist.

Comment

Originally posted by quifster View Post
                      Dat is inderdaad wel handig die vergelijking site, zo kan ieder voor zich bepalen of het de moeite waard is. Ik heb het overwogen toen die updates half geld waren. Maar ik zag de meerwaarde er niet van in. Die extra sample libraries vond ik de moeite niet waard op de alicia keys library na. Met komplete heb je naar mijn mening zo'n beetje alle belangrijke dingen wel van native instruments.

Daarbij heb ik Replikate XL gekocht (de update dus voor die standaard versie) en Alicia keys library tijdens zo'n sale aanbieding.

Voor 255 euro heb ik vervolgens in de aanbieding de arturia V collection erbij gekocht (dus die volledige synth library) en je hebt dan echt wel een enorme setup voor minder geld als die native ultimate update. Het is de moeite waard om op de acties te wachten die meerdere keren per jaar voorbij komen. (bijvoorbeeld kerst periode).
                      Actie is volgens mij net voorbij idd

Maar wachten is volgens mij al snel 50% voordeliger ja.
                      Kneed......je......synth

Comment

Let wel op dat de download 119 GB is. Als je hem normaal aanschaft (voor dezelfde prijs) krijg je de sw op een harde schijf (incl. usb kabeltje).

Comment

Originally posted by glennplumber View Post
                          Actie is volgens mij net voorbij idd

Maar wachten is volgens mij al snel 50% voordeliger ja.
                          Vaak heeft NI tijdens de kerst ook nog een aanbieding, wellicht dat 't dan lukt.

Originally posted by djazid View Post
                          Let wel op dat de download 119 GB is. Als je hem normaal aanschaft (voor dezelfde prijs) krijg je de sw op een harde schijf (incl. usb kabeltje).
                          De schijf is erg nuttig tijdens installatie, maar kan niet gebruikt worden om je sample-libraries op te slaan. Sterker nog, het is een beter idee om 't ding na installatie niet meer aan te raken.
                          For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Comment

Thanks all,

Goed om te weten!
                            Kneed......je......synth

Comment

Working...
                            X