tikketakketikke
Nieuwkomer
Is daar (zonder er 99,- voor af te tikken) een liefst idiotproofe manier omheen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eeeh. De situatie is me niet helemaal duidelijk nog
Ik heb onlangs een Maschine MK1 Controller overgenomen, doch zonder software/serial omdat de vorige eigenaar de Komplete crossgrade er mee had aangeschaft en hij dan kennelijk niet meer overdraagbaar is.
Omdat je wel vaker de Maschine's aangeboden ziet op bijv. marktplaats,zonder de bijbehorende software, ging ik er van uit dat deze wel via torrents oid te downloaden zou zijn.
Het blijkt tot nog toe iig niet zo simpel als verwacht te zijn
Volgens mij is de MK1 versie controller's serial niet gekoppeld aan je NI account, ik heb zelf een MK1, maar wel met een overgenomen account van de vorige eigenaar..
Illegale software downloaden mag niet en is niet eerlijk.. alles eerlijk aanschaffen enzo..
Maar in jouw uitzonderlijke geval zou ik toch even doorzoeken op de interwebs
Ik denk dat ze het bij de MK2 hebben veranderd. Of zoals ik lees..het is niet vereist, maar wel nodig als je een kortingsbon wilde ontvangen..
'It is not possible to register first generation of MASCHINE hardware controllers '
https://www.native-instruments.com/...gister-my-maschine-mk2-software-and-hardware/
Het is soms ook niet eerlijk dat je dubbel moet betalen voor iets, omdat
de heren dan vertellen dan moet je maar de nieuwste versie kopen
Heb een hele bak vol met keys liggen van e-licenser en I-Lok maar de helft werkt niet meer .
Klopt… vandaar ook mn aanbeveling om nog even door te zoeken
En ook.. Maschine is ook geen bug vrij systeem. Gister had ik bv dat m'n clipping vst (die je op je master moet hebben want anders: overstuurt llelllllijk) opeens mn sample in reverse deed spelen. Lekker kut want dan moet ik gaan zoeken hoe dat komt en uiteindelijk herstarten… Of m'n master volume die opeen gekoppeld is aan een pad’s volume..
Die bugs en bugfixes en eindeloze update van software irriteert me mateloos. Kijk eens in de bugfixes sectie van het Maschine forum.. Daar staan > 7000 topics.. Ik denk dat een s950 forum qua bugfix topics praktisch leeg zou zijn...
Ik ben benieuwd of NI een oplossing gaat bieden.. wat ik zo her-en-der lees is dat hun customer support niet echt klantvriendelijk is..