Toolroom 5

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
http://sounds.beatport.com/pack/toolroom-samples-05/7049

8483040.jpg
 
Last edited by a moderator:
En dit is frontpage waardig omdat?
 
Software is volgens velen net zo interessant als HW toch? En met samples en loops is volgens velen ook niks mis, dus dacht horen we eindelijk misschien eens wat nieuws? Of is die nog niet verkrijgbaar via Bittorrent? :D
 
hop op knopje verborgen gedrukt. wat een nonsense zeg.
 
..zijn dit nu van die 'me too' loops waar ik af en toe wat over hoor hiero?
 
Mwoah, persoonlijk klop ik liever alles zelf in.. midi..

Maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik dat geregeld voorbij zie komen hier...
 
Bericht door een moderator:
niet echt fp nieuws vind je wel? verplaatst en aangepast
 
Software is volgens velen net zo interessant als HW toch?
Dit is geen software.

En met samples en loops is volgens velen ook niks mis
Is ook niks mis mee, maar als je voor elk nieuw pakket een nieuwsbericht moet gaan maken verzuip je in het "nieuws" omdat er uiteindelijk niks interessants over te discussiëren valt.

Als je nou zelf een loop library had gemaakt, dan was er nog wat interessants aan geweest, wellicht :P
 
Niks mis mee als je deze je eigen maakt toch?

Ik gebruik vaak loops voor drums als ik geen zin in deze te programmeren heb... Maar op beperkte mate, alleen maar 80's loops graag... :P
 
Het is ook leuk om een sample pack te pakken als je een keer een compleet andere stijl gaat produceren, just for fun!
 
Het is ook leuk om een sample pack te pakken als je een keer een compleet andere stijl gaat produceren, just for fun!

Ja, precies...

MAAR! Er zijn samplepacks die je alleen kunt gebruiken "zoals ze zijn"; als je te veel verandert (omdat deze vaak al gemixt/gemastered "klaar om te gebruiken" zijn) krijg je een zwak geluid. Het is echter toch weer leuk om deze te misbruiken tot een eigen stijl :okdan:
 
Pablo loop niet te zeiken en post nu eens wat tracks in het italo topic. We need more italo! :D
 
Pablo loop niet te zeiken en post nu eens wat tracks in het italo topic. We need more italo! :D

Hehe, zeiken doe ik wat minder... kost me energie...

De italo tracks liggen in de stijgers, ik doe het te moeilijk maar die komen er zeker :okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top