Deze discussie is gesloten.
X
X

Toolroom 5

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Toolroom 5

http://sounds.beatport.com/pack/tool...amples-05/7049

Laatst gewijzigd door fjoesz , 12 november 2013, 14:07.

Lanterfanterpanter

Comment

Jeej wekelijkse raphie post ook weer gehad
      https://soundcloud.com/altenamusic

Comment

En dit is frontpage waardig omdat?
        http://www.soundcloud.com/djtt

GEARLIST
        Hardware: KRK RP5, Novation impulse 61, Steinberg Houston
        Computers: pc Core i7 6700 32g ram, SPL Crimson
        Software: Cubase 9, Bitwig 2, NI Komplete 9, Vengeance Metrum, Waves: Gold/puigtec eq/api2500/api550/aphex aural exiter, Sonnox Dynamics, Fabfilter Pro C2, PSP84/PSP42, Soundtoys Echoboy, RP Predator2, Sylenth1, Slate FG-X, LuSh-101, Audiorealism Bassline 3, Z3ta2, GS-201, ToneBoosters Trackessentials, MicroTonic, Bass Station

Comment

Software is volgens velen net zo interessant als HW toch? En met samples en loops is volgens velen ook niks mis, dus dacht horen we eindelijk misschien eens wat nieuws? Of is die nog niet verkrijgbaar via Bittorrent?

Comment

hop op knopje verborgen gedrukt. wat een nonsense zeg.
            Amiga1200HD, Commodore SX64, Prophet64, Mssiah, Korg Kaoss pad 2, Livid Tactic controller, Roland Juno-60, Novation Basstation, Roland MC-202, Edirol V4, Panasonic MX-30, Abelton Push 1

Comment

loops zijn voor mietjes
              CENSORED

Comment

Ahh.., zo maakt Raphie dus die nieuwe tracks..
                https://soundcloud.com/bonnefooi
                https://www.facebook.com/Bonnefooimusic

Comment

Sshhhh...

Comment

..zijn dit nu van die 'me too' loops waar ik af en toe wat over hoor hiero?

'Why can't you make records like Marley Marl?!!'
                    'He's in his livingroom.. you're in a million dollar studio!'

Comment

Ga luisteren en oordeel zelf?

Comment

Mwoah, persoonlijk klop ik liever alles zelf in.. midi..

Maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik dat geregeld voorbij zie komen hier...

'Why can't you make records like Marley Marl?!!'
                        'He's in his livingroom.. you're in a million dollar studio!'

Comment

Bericht door een moderator:
                          niet echt fp nieuws vind je wel? verplaatst en aangepast

Comment

Originally posted by Raphie View Post
                            Software is volgens velen net zo interessant als HW toch?
                            Dit is geen software.

En met samples en loops is volgens velen ook niks mis
                            Is ook niks mis mee, maar als je voor elk nieuw pakket een nieuwsbericht moet gaan maken verzuip je in het "nieuws" omdat er uiteindelijk niks interessants over te discussiëren valt.

Als je nou zelf een loop library had gemaakt, dan was er nog wat interessants aan geweest, wellicht
                            For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Comment

Ik hoor minuten lang hetzelfde loopje? Zo kan ik ook een sample pack maken!

Comment

Niks mis mee als je deze je eigen maakt toch?

Ik gebruik vaak loops voor drums als ik geen zin in deze te programmeren heb... Maar op beperkte mate, alleen maar 80's loops graag...
                                Ik woon in “La reina del Plata”

Comment

Het is ook leuk om een sample pack te pakken als je een keer een compleet andere stijl gaat produceren, just for fun!

Comment

Originally posted by Eurynom3 View Post
                                    Het is ook leuk om een sample pack te pakken als je een keer een compleet andere stijl gaat produceren, just for fun!
                                    Ja, precies...

MAAR! Er zijn samplepacks die je alleen kunt gebruiken "zoals ze zijn"; als je te veel verandert (omdat deze vaak al gemixt/gemastered "klaar om te gebruiken" zijn) krijg je een zwak geluid. Het is echter toch weer leuk om deze te misbruiken tot een eigen stijl

Comment

Pablo loop niet te zeiken en post nu eens wat tracks in het italo topic. We need more italo!
                                      "Music on tape is not something you hear but something you feel. You feel it through bone and mass inductance, beyond the range of hearing." - Rupert Neve -

Comment

Originally posted by liquidthrust View Post
                                        Pablo loop niet te zeiken en post nu eens wat tracks in het italo topic. We need more italo!
                                        Hehe, zeiken doe ik wat minder... kost me energie...

De italo tracks liggen in de stijgers, ik doe het te moeilijk maar die komen er zeker

Comment

Working...
                                        X