Kawai k1(m-r) editor

chilistein

Junior member
Lid sinds
1 januari 2005
Berichten
1.101
Locatie
Katwijk
Ik kan maar nergens een pc editor van de Kawai k1 vinden (behalve een atari applicatie).
Ook kan ik geen BCR 2000 presets vinden.
Wie o wie weet of hiervan editors/presets te vinden zijn ?
 
Een beetje laat... (ik heb mijn K1 nog maar een paar maanden)
- Je kan Sounddiver op pc als editor gebruiken.
- Ik heb ook nog geen BCR preset gevonden, maar ik ga er zelf eens aan beginnen. (en delen, als het me lukt, natuurlijk)
 
- Ik heb ook nog geen BCR preset gevonden, maar ik ga er zelf eens aan beginnen. (en delen, als het me lukt, natuurlijk)
En het is gelukt:
https://www.dropbox.com/sh/etqa7kfey5j221b/hi4aaS7PTA

Kawai_K1_tc.jpg


Niet alles paste in 1 preset, maar het meeste. Veel plezier:biertje:
 
Helemaal goed, zeker ook de praktisch/ergonomisch/holistisch/feng shui isch ingestoken lay out.

Sf powerdenken to the max.

Ik kan op deze plaats niet zien welke parameters zijn overgeslagen maar ik heb de indruk dat wijze keuzes zijn gemaakt.
 
Even een necro-bump. Ik ben ook op zoek naar een lekker werkende editor voor de Kawai K1r.

Sounddiver 3 zou de K1r moeten ondersteunen, maar bij mij werkt het opvragen van de patches uit de K1r niet. Ik kom ook anderen tegen die hier over klagen als ik wat google. Werkt bij iemand hier Sounddiver wel goed met de K1r?
 
Even op mezelf reageren: SoundDiver krijg ik echt niet aan de praat met de K1r, maar MidiQuest 11 (Windows) lijkt redelijk goed te werken. Tot nu toe de beste optie die ik heb kunnen vinden.
 
Back
Top