Fruityloops sluit automatisch af na 20 sec.

Mark66

Ingeburgerd
Lid sinds
7 oktober 2008
Berichten
46
Dag forummers,
Ik werk nu al dagen aan een project, vervolgens wil ik het project openen ( dit gaat vlotteloos en goed ) maar sluit fl studio zich automatisch af.
Ik werk met FL Studio 8 versie 2. Maar ik heb ook al bij iemand anders het op versie 8.0 geprobeerd maar geen resultaat.
Zou iemand misschien weten wat hier aan de hand is?
Harstikke bedankt alvast!! ik vind dit echt vreemd.
( Dus als ik eenmaal in het project zit, dan na ongeveer 20 sec sluit fl studio het af. En kom ik weer op mijn desktop. Ook als ik helemaal niks doe in het project zelf. )
 
Lijkt me een hele mooie voor Flstudio support......als het goed is zit er een diagnostische tool bij FLstudio die je over je project kunt draaien om te kijken f daar iets fout loopt.

De uitkomst daarvan even naar fruity studio support en je hebt waarschijnlijk snel antwoord.
 
heb je al geprobeerd om de gebruikte vst's één voor één uit te sluiten ? Waarschijnlijk ligt het daar aan.
 
heb je al geprobeerd om de gebruikte vst's één voor één uit te sluiten ? Waarschijnlijk ligt het daar aan.

Hartstikke bedankt... dit was het probleem. :stupid
1 van mijn plugins was gecrashed blijkbaar. :D

Super bedankt!! echt heel erg bedankt voor je reactie, ik was bijna tot de conclusie dat ik het niet meer kon maken.

Maar nu kan ik weer met een goed gevoel producen. *D
 
Back
Top