Iemand Audiophile USB wel werkend heeft?

Jellow

Met kleur en smaakstoffen
Lid sinds
24 augustus 2003
Berichten
218
Locatie
Nederland
Lieve synthforum mensen :luv:,

Ik krijg het toch niet voor mekaar om mijn net gekochte Audiophile USB aan de praat te krijgen aan mijn windows XP computer.
Ik krijg bij het openen van de Properties software van de M-audio (dat bijgeleverde paneltje dus) de foutmelding: "Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet."
Terwijl ik alles volgens de manual heb gedaan, ook met de nieuwste drivers van de site en de stappen uitgevoerd zoals op de m-audio site zijn aangegeven. Nu lijkt het misschien of ie stuk is, maar aan mn Powerbook G4 functioneert ie al een week of 2 zonder enkel probleem met Ableton.


Is er iemand die dit ding wel onder XP aan de praat heeft, die mij kan uitleggen welke stappen ik moet uitvoeren om de boel werkend te krijgen? Dank!! :mega:
 
Ja hij werkt bij mij prima onder XP. Kan je alleen niet verder helpen, ik zou ff met m-audio mailen, die kunnen je wellicht verder helpen.
 
Weet je zeker dat de Audiophile USB uitstond toen je em geĆ­nstalleerd had?
Dit zorgde ervoor dat ie het bij mij de eerste keer ook niet deed.
 
jep pas aangezet op t moment dat windows aangaf " de geinstalleerde apparaten kunnen gebruikt worden"

de drivers van de site installen, alles op ja klikken, dan de wolkjes van windows alles accepteren..ff wachten..aanzetten.. dan moet ie t doen toch?
 
Werkt bij mij prima hoor....echt een superinterface voor de centen.

Het is inderdaad belangrijk hoe je 'm installeerd (dat is met alle M-audio spullen zo trouwens). Ik zou zeggen haal alles er eens af en begin opniew. Eerst driver installeren zonder apparaat aangesloten, dan windows booten en dan pas USB aansluiten.

Ik gebruik de AudioPhile met Ableton en verbaas me er keer op keer weer over hoe strak dat blijft lopen.
 
Het is een wonder, heb voor de 100e keer de installatie overnieuw gedaan en nu doet ie het wel!

Dank voor alle reacties!
 
Back
Top