Firewire via PCMCIA kaart probleem

Origineel geplaatst door Flesje
Zal ik nou die goedkope (maar wellicht uitsekend werkende) sweex kopen of meteen die dure Adaptec? Als iemand nog verse ideeen heeft over dit stomme onderwerp dan hoor ik het graag ! ;)

Ik heb die Adaptec kaart hier nog liggen, dus mocht je het eerst willen uitproberen dan kom gerust langs
 
Origineel geplaatst door Flesje
Wat bedoel je met prut precies? Als je bedoelt dat ie te weinig spanining krijgt, is dat nl. voor mij geen probleem om de interface met een adapter te voeden. Ik heb trouwens een Intel Core2 duo. Lijkt me toch wel power genoeg to fix the job...

Ik ga het iig gewoon proberen.

bedoelde met prut idd de power mee
 
Zijn er trouwens ook firewire naar pcmcia converters??? Heeft iemand daar ervaring mee?
 
Origineel geplaatst door bobaphat
Zijn er trouwens ook firewire naar pcmcia converters??? Heeft iemand daar ervaring mee?

Ja, ik heb nog zo'n oud powerbookje zonder FW, maar wel met een PCMCIA slot.
Kaartje werkt probleemloos overigens.
 
niet voor usb gaan. Ik heb gezeik allemaal een keer gehad onderhand....gewoon bij fw blijven en kijken met welk kaartje het wel loopt. Als je laptop geen firewire heeft is die al een beetje verouderd toch..? Maybe is een nieuwe laptop wel de meest logische keuze..dat is natuurlijk wel iets duurder maar dan zit je waarschijnlijk meteen prima. Verder heb ik zelf geen ervaring met de yamaha interfaces. Wel weet ik dat de Rme die ik nu gebruik echt rocksolid loopt met mmn toshiba. No way back...Succes
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top