Fireface UCX: inputs op en ruimtegebrek

cmdz

Ouwe rot
Lid sinds
22 februari 2016
Berichten
526
Hi vrienden!

ik heb een luxeprobleem.

Ik heb een fireface ucx, waar ik blij mee ben; maar mn inputs zijn op aangezien ik nu 5 synths heb. Uiteraard kan ik afhankelijk van welke ik gebruik inputs omwisselen, maar niet ideaal.

Ik wil dus meer inputs.
Ik dacht (uiteraard) aan ADAT oplossing/expander.

Echter: Probleem 2 is dat ik geen plek heb voor 19 inch units. Ideaal zou zijn iets van ongeveer de grootte vd fireface UCX, want dan kan ik het er opzetten.

Iemand een mooie suggestie?
 
Ik heb ook een UCX, meen ik. Daar zit een Behringer ADA8200 aan gekoppeld zodat ik 16 tracks kan opnemen maar omdat ik ook meer outputs (drumcomputers enzo) heb, werk ik met patchbays. Jarenlang genegeerd maar het is wel een/de ideale oplossing... Liever op een patchbay patchen dan op de RME toch?
 
thanks, hoe zijn je ervaringen met de behringer ADA 8200 wat betreft kwaliteit vd inputs (preamps/converters)?
 
Ik ervaar ze als goed genoeg voor wat ik doe en dat is instap techno of leftfield of weet ik hoe het genoemd wordt. Ik heb ook een mixer uit de jaren 80 dus enige vorm van ruis zal bij mij wel voorkomen. Ik had voor aanschaf aardig wat reviews gelezen en die waren erg positief, vooral ook prijs/kwaliteit. Converters schijnen merkbaar beter te zijn dan de ADA8000, z'n voorganger
 
Ik vind de ADA8200 ook prima voor het geld. Ik gebruik hem vooral voor redelijk noisy input vanuit de modulars. Het is wel een 19" device. Ik zou zo geen smallere ADAT-oplossing weten. Een extra UC(X) misschien, die is natuurlijk precies even breed.. ;)
 
Ik heb idd ook bij thomann rondgevraagd. een smallere optie is er niet echt, behalve idd nog een fireface UC (wat misschien nog geeneens een gek idee is als ik die 2e hands ergens kan scoren)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top