Vakantie - wat neem ik mee?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.667
Locatie
Streek rond Herentals - België
10 dagen windsurfen (als er wind is) en anders

rytm tr09 TT303 proco rat

laptop
ableton live
maschine
audio interface

zou ik énkel de tr09 en de tt303 meenemen? Heb écht geen klik met de rytm...
en de laptop thuislaten- oldskool dawless?
 
Ik heb altijd het idee dat dat er toch niet van komt. Je kan lekker op het strand hangen , lekker eten en baco’s Drinken in een hangmat.
 
Eens met DRe. Het is vakantie, dus: andere dingen doen. Vervelen mag ook.
 
baco’s Drinken in een hangmat.
Is er geen leuke app voor de telefoon om mee te spelen? Kun je dat tegelijkertijd doen als je die baco's drinkt in de hangmat, helemaal top. :)
 
Laatst gewijzigd:
Vooral die laptop !! kun je altijd nog een beetje virtueel rondsurfen.. :D

Maar misschien een beetje veel gear niet!?.. ik gok zomaar dat je met de auto gaat?? :) Als ik zelf zou kiezen uit het rijtje: laptop + interface met een controller ding.. Hardewaren leuk, maar alles syncen en audio aansluiten?? Neem je een losse mixer mee dan?

edit: Ik denk zelf dat ik ook iets meen zou nemen, juist om het uit te diepen.. dus misschien toch die Analog Rytm ??
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb de tr09 mee en 2 audio interfaces, laptop en basstation 2 en carbon copy en proco rat en kabels.
omdat ik de adapter vond vd bs2. Anders had ik de tt303 gepakt.

de audiointerface kan dienen als mixer, zonder laptop.
Het weer lijkt ondertussen winderig te worden 80% vd tijd.
Beetje spijtig. Ik ben op stap met paps 66 en onze gemeenschappelijke vriend van 63. Al 20 jaar zelfde bestemming. Alles al minstens paar keer gezien. Buiten seizoen. Winkels doen solden. Geen nachtleven. En als ik blessures scoor zal de gear snel dienen.
wat ik bijheb paste in een rugzak en bij mijn koffer met kledij. Hebben remork met 3 surfsets mee en 3 fietsen. Plek over.
hopelijk leer ik de tr09 wat en daarna wat knoeien met de bs2 erbij.
verse batt in de 09 zodat ie me kan vermaken tijdens de ellendige rit naar huis (12u rijden)

had voorbije jaren maschine mee en n laptop, ai en microkorg. Begon ooit met een mc303. Ervoor een playstation 1 :)


enige nadeel aan de bs2 is dat ie nogal beperkt is voor mijn oefeningen met toetsen via synthesia
 
ah.. dat klinkt als sleur.. maar eh.. goed dat er wat afleiding is in de vorm van Gear.. Have fun !! en niks breken of forceren behalve de proco rat *D
 
Ach: pa had 4 jaar geleden kanker en we doen hier elke keer vakantie samen alsof t het laatste jaar zal zijn. Er is wijn tegen de eventuele sleur ;)
 
Ach: pa had 4 jaar geleden kanker en we doen hier elke keer vakantie samen alsof t het laatste jaar zal zijn. Er is wijn tegen de eventuele sleur ;)

:okdan:

Je weet vaak pas wat je hebt als je het bijna kwijt bent geraakt, enjoy :beard:
 
Er was veel vaker wind dan verwacht. Een namiddag de BS2 gelinkt met de tr09 via de audiointerface, luisteren op de headphone. Ontdekt dat de bs2 best een fijne synth is die al lang lang stof te happen. Spijtig want anders kon ik 'm makkelijker verkopen ;) - Had gehoopt iets te kunnen opnemen met Ableton maar dat bleek niet installed op mijn oude laptop - duh
Op weg naar huis achterin de auto wat zitten kullen met de tr09 maar dat was geen succes: ik word snel wagenziek als ik niet kijk waar we rijden. plat liggen op de achterbank slapen lukt vanzelf.
 
Om eerlijk te zijn hoopte ik op minder wind. Die ene dag pret was t wel waard hoor
 
Back
Top