Universal audio Apollo twin mk2

bjonson

Ouwe rot
Lid sinds
8 juni 2013
Berichten
1.489
Locatie
In een paddestoel
Goede middag,

maandag een universal audio Apollo twin aageschaft, nu ben ik vandaag al de hele middag bezig om hem aan de praat te krijgen op mijn macbook pro touchbar echter zonder succes.

Nu is mijn vraag aan de kenner, als je power op dit product zet horen er dan al ledje op de interface te gaan branden zonder dat je ook maar iets ven software hebt geïnstalleerd? als dit zo zou wezen weet ik al voldoenden, want dit is bij mijn interface dus al niet het geval.

Ook vind mijn macbook de interface, nu heb ik al verschillende manieren geprobeerd om de interface te registeren via UAD , ook dit zonder succes, na het installeren van de software en het herstart van mijn macbook zou op de universal site het stappen plan verder moeten gaan echter is dit ook niet het geval...

Iemand die mijn kan helpen???

Mvg,
Bjorn
 
Welke versie van de Apollo Twin heb je? (USB of Thunderbolt?) Soms zijn de drivers ook even tricky.
Ik heb zelf een Windows machine met Apollo Quad Firewire, dus wel een iets andere versie. Ik weet dat ze je misschien beter op het uadforum.com kunnen helpen hiermee. Zit er zelf ook op, en daar heb je meerdere mensen met dezelfde setup.
 
Dat ding moet wel op het stopcontact worden aangesloten toch? Of is USB alleen genoeg?
 
Hij moet idd een aparte PSU hebben.
 
Back
Top