'Legacy' M-Audio Midisport op MacOS Sierra

Tboy

Stamgast
Lid sinds
7 januari 2006
Berichten
148
Locatie
Aarde
Ik zat gisteren bijna op het punt 4 MIDIsport interfaces van M-audio in de kliko te pleuren omdat de aangewezen drivers niet werken en M-Audio deze interfaces al zeker 4 jaar niet meer ondersteund.

Echter, al proberend kwam ik tot de ontdekking dat er een oudere driver is die gewoon werkt op MacOS Sierra en vermoedelijk ook versies ruim voor Sierra. Dus voor diegenen die in het zelfde schuitje zitten:

http://www.m-audio.com/support/download/drivers/midi-usb-driver-v3.5.3-mac
 
Ik heb het geprobeerd met m'n zilveren legacy 2x2 op El Capitan.. usb lampje brand, ik zie de in/out poorten van de 2x2 op m'n Mac.. lampje van de in poort brand op de midi input.... maar mn Mac registreert geen midi.. Ik heb het gecheckt in Ableton en met Midi Monitor....
 
nee helaas, midi outs werken niet.. het out lampje geeft ook niets aan... Ik geef het op, geen zin meer om te kloten met dat ding..
 
Laatst gewijzigd:
Driver kan ik niet meer un-installen.. pff..
 

Attachments

  • Screen Shot 2018-03-23 at 11.24.36.png
    Screen Shot 2018-03-23 at 11.24.36.png
    49,7 KB · Bekeken: 133
Appzapper.

HD/Audio/M-audio...

Bestand droppen op Appzapper, gerelateerde bestanden zoekt ie erbij.
 
Ik begrijp je frustratie...
Geelblauwe 4x4 hier ook aangesloten, loopt als een trein.
In tegenstelling tot wat ik aangaf in de eerste post draai ik zelfs High Sierra.

Mogelijk moet je eerdere driver(restanten) eerst verwijderen, op de computer waar ik het op draai is de driver nooit eerder geïnstalleerd geweest.

Ook heb ik de interface pas aangesloten nadat ik de driver geïnstalleerd had en de computer heb geherstart.
 
Back
Top