x0xb0x - 303 kloon

Curtiz chips worden al jaren niet meer gemaakt, dus laten we de term 303 kloon nu eens vergeten... Kloon betekent immers een 100% accurate copy... ;)
 
Ik kan niet wachten op de eerste demo's... Bedankt voor de link!
 
Origineel geplaatst door diskonext
Mad Dan wil z'n investering veilig stellen geloof ik (geintje hoor) ;)

-diskonext

Ach hij is gewoon een beetje jaloers omdat hij nog met een oude versie zonder USB zit. :D
 
Origineel geplaatst door Mad Dan
Curtiz chips worden al jaren niet meer gemaakt, dus laten we de term 303 kloon nu eens vergeten... Kloon betekent immers een 100% accurate copy... ;)

Volgens mij is er geen Curtis chip in de 303 te bekennen, hoor. ;)
 
Dat klopt, en bovendien, mochten ze er wel ingezeten hebben, er zijn nog verschillende types Curtis chips te krijgen
 
te gek man. Altijd goed als er nieuwe kits komen. (ik ga hem alleen niet maken... ben niet zo'n 303 fan :) )
 
Ik heb hem ook een mailtje gestuurd..
 
Misschien is zo'n ding wel handig als reserve exemplaar voor mijn echte tijdens een livset.
Maar ja, er klinkt dan altijd weer een stemmetje in mijn hoofd die zegt, van koop er dan
nog gewoon een orginele bij. 300 dollar is in iedergeval niet echt veel geld voor zo'n totale kit.
 
Origineel geplaatst door sander
Misschien is zo'n ding wel handig als reserve exemplaar voor mijn echte tijdens een livset.
Maar ja, er klinkt dan altijd weer een stemmetje in mijn hoofd die zegt, van koop er dan
nog gewoon een orginele bij. 300 dollar is in iedergeval niet echt veel geld voor zo'n totale kit.
Dit is dus precies wat ik denk...

En dat stemmetje in mijn hoofd blijft gewoon..
 
als er hier meerdere mensen zijn die een kit gaan bestellen, zou het dan misschien handig zijn om 1 grote bestelling te plaatsen ?

scheelt waarschijnlijk geld...:)
 
Op zich goed plan,

was net even aan het googlen om te kijken hoe bekend dit al was, maar google heeft niet zo heel veel hits (8/13).
We maken dus waarschijnlijk nog een goede kans om de originele kit te krijgen, wee!

Op het moment dat ze terug gaan mailen met concrete plannen moeten we maar een lijstje maken dan.

-diskonext
 
ik heb hem daarnet een mailtje gestuurd met de vraag of hij wat meer informatie kan geven.

zodra ik een reactie heb zet ik het hier neer !

Jimi
 
Ik heb ze ook verteld dat het hier speelt.. ben benieuwd.
 
Back
Top