x0xb0x - 303 kloon

ik had dus een mailtje gekregen waarin stond dat ik kan betalen. in dat mailtje stond:

Payment is accepted via:
paypal credit card .................
paypal transfer .................
SWIFT/electronic transfer (email me for the account #s)
cheque, cash, etc.

ik wil met credit card betalen dus dan moet ik haar weer een mailtje sturen naar het mail adres wat achter "paypal credit card" staat ofniet...
:confused:
ik snap niet dat ze dat dan niet meteen in een keer stuurt. maargoed. dat heb ik dus maar gedaan maar heb nog geen antwoord ontvangen.

@radiance... had jij snel een reactie met haar paypal gegevens of doe ik het helemaal verkeerd?

paul
 
In het mailtje dat ik kreeg stond haar paypal adres namelijk ladyada@mit.edu
Ik weet niet of je ook met alleen een credit card (zonder tussenkomst van paypal) kan betalen. Het idee is: vraag een paypal account aan (is gebeurt binnen een paar minuten) en maak dan het geld via paypal over naar ladyada@mit.edu
Het geld word dan eerst van je credit card naar je paypal account overgemaakt en daarna van je paypal account naar limor's account (ladyada@mit.edu). Je zou ook het geld kunnen laten overmaken van je bankrekening naar je paypal account alleen dat duurt 2 tot 3 werkdagen...
 
nou dat is me ook weer gelukt hoor...tnx radiance :biertje: . mijn x0xb0x is ook onderweg :okdan:
 
Naar mij is er ook één onderweg, volgens mij heeft half Nederland zo'n ding gekocht :D

Komt er daluk een draad waarin beschreven staat hoe die geassembleerd moet worden ?

Zou makkelijk zijn..............voor mij in ieder geval.
 
Origineel geplaatst door CoolRunning
Het hele fab-manual staat online, en ik denk niet dat Limor een betere
job had kunnen doen!

http://www.ladyada.net/make/x0xb0x/fab/index.html

Als er een gek is die het in het Nederlands wil vertalen... ik in ieder geval
niet :D

Mvg.

CoolRunning

nou ze had het misschien beter in 1 document kunnen zetten zodat je het gelijk kan uitprinten. ik vind het zelf niet zo relaxt dat ik de hele tijd langs mijn computer moet zitten om te kijken wat ik nu moet doen. dus daarom heb ik het hele
"fab. manual" en "user manual" ( allebij apart) in 1 Word document gezet. fab. manual is een document van ruim 6,5 MB en heb ik ook in pdf formaat van 5,5 MB en is 49 pagina's (ff mooi op school laten inbinden voor €1,-). ik zal nog even proberen een linkje hier te zetten zodat je het kan downloaden, anders moet je me even pb'en dan kan ik het je mailen.

paul

"allebei" dus (en nog een piefje)
 
Laatst gewijzigd:
mail hem maar ff naar mij, dan zet ik hem ergens online en dan plaats ik hier een link.

johnnybusca@tonyblack.org

Wel rekening mee houden dat de versie op het internet nog aangepast kan worden en de PDF waarschijnlijk niet.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
mail hem maar ff naar mij, dan zet ik hem ergens online en dan plaats ik hier een link.


Fijn....we zullen hem nodig hebben met zijn allen :-)
 
hij is binnen!!!! :P :halleluja. is wel leuk dat je er een hangertje bij krijgt wel nummer x0xb0x je hebt. ik heb #37. alles ziet er goed uit. even mijn BOM checken. alleen wel een heeeel plastic doosje. maargoed die gaan we ook een leuk kleurtje geven. frontpanel ziet er ook erg chique uit. en nu bouwen :) .
 
Dit werd net op de AH mailinglist gepost:

A potential warning if you are on the waiting list or about to order one...

The USB interface has a smd chip that needs to be soldered to the board. If
you are uncomfortable or do not have the skills and/or equipment to handle
this, order the kit with the USB pre-built and tested and it will come done
for you.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door sander
USB pre-built and tested

ja die heb ik dus ook. kost je $20,- meer maar daar kan je zelf niet voor gaan zitten klote (tenzij je het goeie gereedschap ervoor hebt). achteraf gezien ( nu ik hem binnen heb) had je het best zelf kunnen doen. de pitch van die chip valt best mee ( ik heb wel eens erger moeten solderen) en dat is best te doen als je een soldeerbout met een redelijk dunne tip, en een vaste hand hebt.
ik ben mijn BOM even aan het controleren en tot nu toe mis ik maar 1 tantaal condensator en 1 led houder, dus dat valt wel mee. ik ben toch met een project op school bezig dus ik kan die dingen toch voor nix halen :)
 
spannend! Ik kan hem dus ook elk moment verwachten!

jiehoe!
 
ik ga er vanaf nu vanuit dat als er nog mensen zijn die zeggen dat die x0xb0x voor geen meter klinkt, dat ze gewoon jaloers zijn en dat ze niet op de wachtlijst staan }:|
 
Origineel geplaatst door penik ettek
ik ga er vanaf nu vanuit dat als er nog mensen zijn die zeggen dat die x0xb0x voor geen meter klinkt, dat ze gewoon jaloers zijn en dat ze niet op de wachtlijst staan }:|
Heb jij overgins belasting moeten betalen over je pakketje?
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Heb jij overgins belasting moeten betalen over je pakketje?

nee, helemaal nix.
 
Net het pakket opgehaald op het postkantoor, ik ga nu m'n
soldeerhoekje even opruimen en voorbereiden :D

Mvg.

CoolRunning
 
mijn voeding is klaar en werkt. VCO is gemaakt en gekalibreerd en werkt ook . VCF is klaar maar nog niet gekalibreerd. ga ik vanavond even doen en dan weer lekker verder solderen.
 
En ik heb nog steeds niets binnen... ik heb het gevoel dat het aan deze straat ligt.. die vco laat ook al zo lang op zich wachten..
 
Back
Top