Behringer zijkantjes

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.565
Vandaag een setje zijkantjes gefreesd voor 2 van mijn Behringer doosjes.
Gaatjes met de hand geboord omdat ik niet de juiste frees diameter had ervoor, volgende keer worden die wat strakker dus. :-)
Plankjes goud gespoten met een spuitbusje wat ik nog had liggen, 't ziet er best geinig uit zo. :D

IMG_20200929_220230.jpg


IMG_20200929_220126.jpg
 
Mooi gemaakt hoor! :okdan:
Die originele "houten" zijkantjes beschadigen al als je er naar kijkt. Dit is een stuk robuuster.
 
Ziet er goed uit. :okdan:

Ik heb iets vergelijkbaars gedaan, maar dan met twee Eurorack Go cases.

Click image for larger version  Name:	image_139650.jpg Views:	3 Size:	89,4 KB ID:	3784380 Click image for larger version  Name:	image_139651.jpg Views:	3 Size:	92,7 KB ID:	3784381
 
Yes nice allebij!!! Echt vet. Heb mijn doosje geracked.
Alleen bij bepaalde frequenties maakt het rack resonerende bijgeluiden. :erm:
Dus moet dat rack nog effe goed aanpakken.

Hmm sorry foto op zijn zij :)

20200930_100824.jpg
 
Complimenten! Ziet er allemaal mooi uit. Ik ze nog maken voor mijn Behringer Ultragain, die op mijn Fénix 2 met houten zijkanten staat. Maar ik heb er het gereedschap en talent niet voor.
 
Thanks all! :D

flyweight Ik zie dat je kast van metaal is ? Misschien dat je iets kan verstevigen met wat boren en boutjes en een latje met wat hoekijzers aan de binnenkant?

Astrogator Ik heb me er eigenlijk nog niet in verdiept of die 2 met elkaar iets kunnen, ik denk het inderdaad niet eigenlijk. Maar is verder ook geen probleem, ik zocht meer een oplossing om op mijn bureau deze 2 synths makkelijk te kunnen bedienen, zodra ik een Behringer Cat heb ga ik die op ongeveer de zelfde manier racken met een Boog. Helaas maakt Behringer 2 formaten van dit systeem. Anders had ik nu 3 synths in een rackje zitten.

sms303 In principe is alles mogelijk, de BARP2600 zal er hier ook wel komen dus daarvan kan ik de maatvoering ook integreren in een nieuw te maken rack.

Ongelakt eiken zeg je? zeg t maar hoor, geen probleem. :okdan:
 
Complimenten! Ziet er allemaal mooi uit. Ik ze nog maken voor mijn Behringer Ultragain, die op mijn Fénix 2 met houten zijkanten staat. Maar ik heb er het gereedschap en talent niet voor.

Thanks :-)

Mocht je in staat zijn om een met illustrator of autocad (of iets anders wat een DXF bestand kan genereren) een kloppende tekening te maken, dan wil ik wel een poging wagen om iets voor je te frezen.

Eventueel werkt een exact getekende potlood (of pen) tekening ook nog wel, dan kan ik hem scannen en overtrekken, gaat behoorlijk goed, heb ik met de Behringer zijkantjes ook gedaan.
 
Thanks :-)

Mocht je in staat zijn om een met illustrator of autocad (of iets anders wat een DXF bestand kan genereren) een kloppende tekening te maken, dan wil ik wel een poging wagen om iets voor je te frezen.

Eventueel werkt een exact getekende potlood (of pen) tekening ook nog wel, dan kan ik hem scannen en overtrekken, gaat behoorlijk goed, heb ik met de Behringer zijkantjes ook gedaan.

Dank je wel voor het aanbod, Demian! :) Het is een simpel 19"-rek, dus ik ga de afmetingen maken.
 
Back
Top