MS-20 key stuk

sampletablet

Versgeschoren lid
Lid sinds
6 november 2004
Berichten
30
Locatie
Gent/Halle België
In volle overtuiging mee aan het dansen met de muziek. :dj:
Valt er daar toch geen statief op mijn MS-20? Vlak op een toets (de D-toets) ; gevolg de D-toets stuk. =(
'k Heb zitten zoeken naar iemand die zo nog van die toetsen zou hebben. Zo heb ik deze fantastische site gevonden. (Veel interessante dingen trouwens...) Maar eh, de vraag blijft, wie kan mij helpen? Wie heeft er nog een re toets en wie kan die vervangen?
 
Re: MS-20 key stuk

Origineel geplaatst door sampletablet
In volle overtuiging mee aan het dansen met de muziek. :dj:
Valt er daar toch geen statief op mijn MS-20? Vlak op een toets (de D-toets) ; gevolg de D-toets stuk. =(
hoe is dat mogelijk, is wel een heel erg lang statief dan...? of had je de MS-20 op de grond staan soms?
 
citaat:
hoe is dat mogelijk, is wel een heel erg lang statief dan...? of had je de MS-20 op de grond staan soms?

(euh hoe maak je zulke mooie kadertjes?)

mijn ms-20 staat inderdaad vrij laag, onder mijn masterkeyboard. En dat statief was trouwens opgeplooid en stond onstabiel tegen een rack. :stupid

hmm opletten dus.
 
Origineel geplaatst door sampletablet
(euh hoe maak je zulke mooie kadertjes?)

door op de CITEER-button te klikken, of
[KWOOT]blablabla[/KWOOT] te typen
(lees: KWOOT moet QUOTE zijn nutuulk)

maar erm, idd de volgende x opletten met je statief
ergens komt het mij erg bekend voor dit voorval...
 
maar cool vin ik het wel als je op je eigen muziek door je studio gaat stuiteren:D

ik heb dat ook wel eens, mijn overburen moeten wel denken als ze met de verrekijker naar binnen gluren....wat stuitert die nu rond???:D
 
case not closed!!!!!!!!!!!!!!

case not closed!!!!!!!!!!!!!!

jongens en meisjes,

onze bereidwillige synthfreak had wel nog enkele ms-20 keys liggen, maar niet meer de D-toets. Zodus opnieuw:
wie heeft er nog zo een key liggen? :o: HUUUUUUUUUUUUUUULP, :o: ik zou die zo graag nog hebben...
of als je iemand anders kent die nog zo één zou kunnen hebben liggen...
merci
 
dit moest eigenlijk bij het onderwerp van "de ms-20 key is stuk" staan maar ik heb me misklikt, jep , ik ben nog behoorlijk onhandig met forums. 't is allemaal nog nieuw zie je... 8o)
 
zie "case not closed (ms-20 key)" voor het vervolg van dit onderwerp;
ik heb me namelijk misklikt en ik kan geen onderwerpen deleten...
merci
 
Origineel geplaatst door sampletablet
zie "case not closed (ms-20 key)" voor het vervolg van dit onderwerp;
ik heb me namelijk misklikt en ik kan geen onderwerpen deleten...
merci
zie ook, in die 'case not closed' thread, over het fenomeen kleurverschil...
mocht je een toets vinden en het verschil is aanzienlijk dan zou je een industieel schoonmaak goedje kunnen gebruiken dat luisterd naar de naam 'turko'... dit gebruik je 2 a 3x voor alle toetsen en neemt het dan af met alcohol en voila!
 
[DELETED]
 
Als die toets "netjes" is afgebroken, oftewel 1 stuk en niet gesplinterd ofzo, kun je 'm perfekt lijmen.
Ik heb jarenlang op een JX-10 met 2 gebroken toetsen gespeeld, no prob !










...het klonk net zo slecht als anders...:D
 
[DELETED]
 
Origineel geplaatst door Soundtrooper
Als die toets "netjes" is afgebroken, oftewel 1 stuk en niet gesplinterd ofzo, kun je 'm perfekt lijmen.

tja daar had ik ook aan gedacht, maar 1: welke lijm? ; en 2: als dit de key is met bijhorende stoppunt ( het hoedje ^)

___________
|| ^

dan is er dit gebeurd:

_____ en ______
|| ^

dan plak je dat aaneen precies daar waar het meest kracht wordt gezet naar boven toe:

^
____^______
|| ^

maar enfin,
misschien moet ik het wel eens proberen met die lijm van je en gewoon zien,...
 
Ik geloof niet dat ik je tekening helemaal snap...zal wel aan mij liggen :)

Ik heb toen Bison secondenlijm (superlijm) gebruikt.
Probeer het gewoon eens, je hebt niets te verliezen
(behalve wanneer je je vingers aan elkaar lijmt)
 
Back
Top