LYRA-8 DIY batch 3

EdwinSL

Stamgast
Lid sinds
27 februari 2017
Berichten
361
Locatie
Den Helder
Ze zijn in stock nu werd mij bericht, ik heb er 1 aangevraagd.
Supergaaf dat 1 van de meest bijzondere synths van nu ook als DIY beschikbaar is, dit is echt een uitdaging voor mij waar ik veel zin heb.
 
100 dollar, maar ze zijn nu al op, ik greep ook mis. Binnen twee weken verwachten ze meer. Die dingen zijn loeiheet, ik kreeg van hunzelf bericht vandaag dat ze op stock waren.
 
Ok sucses dan, das niet duur. Maar zeker een kit zonder behuizing?
Is inderdaad zonder behuizing en panel, alleen PCB en zeldzamere IC's

Lijkt me inderdaad ook wel een mooi DIY project, gave synth. Ik denk dat ik me ook wel aan ga melden. Maar ik zie op de Muffwiggler thread hierover wel dat er best wel wat mensen issues hebben om 'm goed werkend te krijgen (ik heb niet alle 24 pagina's doorgelezen).
 
Als er weinig support is en slechte documentatie dan zie ik er vanaf. Dat zal teveel tijd kosten waarin je muziek had kunnen maken.
 
Ik heb een kit gekocht vandaag, de documentatie is niet slecht en je kan altijd wat vragen aan ze. Stap 1 kostte me 133 euro inc verzending.
 
Iemand de DIY-kit ontvangen? De mijne ligt al ruim 3 weken op een postkantoor in Moskou..
 
Aha, komt inderdaad met de genoemde EMS.. Maar dat verklaart het. Rustig afwachten dus, geen haast.
 
ishi ; EdwinSL ; Wil deze jullie niet onthouden, de Russen maken zelf grapjes over de "snelheid" van hun postbedrijf... ;)

B21.jpg
 
Ik zie geen lekke banden dus ik blijf optimistisch:)

Next stop is Nederlandse douane, invoerrechten en BTW verwacht ik.
 
Ja.. en helemaal zeker weet je ook nooit hoe up-to-date de tracking-info is.
 
Vanmorgen een pakje uit Rusland. Even geduld maar ik had er alle vertrouwen in. Vanavond sourcen, zin in.. :D



20200805_130821.jpg
 

Attachments

  • 20200805_130736.jpg
    20200805_130736.jpg
    76,2 KB · Bekeken: 147
Vanmorgen een pakje uit Rusland.
Ik kreeg de mijne ook vandaag.
Als je eurorack boards gewend bent lijkt dit wel speelgoed zo groot, ik ga eerst kijken wat ik al aan componenten heb en ga daarna op zoek.
ishi misschien kunnen we elkaar helpen met sourcing? Parts ruilen bijv.
 
ishi misschien kunnen we elkaar helpen met sourcing? Parts ruilen bijv.

Prima.. ik ben er helaas nog niet aan toe gekomen. Dit weekend mee aan de slag. Zag in de docs een recente Mouser-mand voorbij komen. Die maar eens gaan bekijken.. :kroon:
 
Prima.. ik ben er helaas nog niet aan toe gekomen. Dit weekend mee aan de slag.

Hoe gaat met de bouw? ik zit te kijken of dit iets voor mij is.. Ik mis de trotse foto met updates van de bouw, na 7 aug is did draadje niet meer actief. lijkt mij een teken van van slecht nieuws? toch te moeilijk?
 
Ik heb er 1,5 jaar geleden een gebouwd. Supergave synth. Is een beetje vreemd ontworpen voor DIY. Al met al met zelf een case maken ook veel werk. Dan is een kant en klare kopen zo gek nog niet in dit geval.
Ik heb de 100Kb pots voor de tune op de mijne vervangen voor 50Kb. Vind hem zo veel bespeelbaarder als je hem tonaal in in tune wil gebruiken. Wel iets minder extreem bereik in de FM sferen.
 
Back
Top