Se-1x "snappification"!

Origineel geplaatst door FastGraph
Nou, nou, ik denk die se-1x die ik laatst 2de hands heb gekocht ga ik eens snappificeren...

Maak hem open en? Zit er al een 47k in!

Ik wil niet weten hoe hij met die 220k heeft geklonken want zo snappie vind ik em niet....

:stupid

Bij mij is het verschil toch wel groot hoor, ik vind mijne wel snappy na de mod...
 
je envelope wordt sneller in zijn geheel zeg maar
maar je kan nog gewoon instellen hoelang iets moet duren toch?

dus decay moet langer, ff aan de knop draaien
 
na mijn snapmod is mijn se1x wel sneller geworden maar niet zo snel als andere se1x-en....

vreemd niet?

Nu wil ik er een andere weerstand gebruiken om em sneller te maken maar wat kies ik?

Iemand een idee??

Ik zou bijna een voyager nemen, maar die is vergelijken bij de se1x toch een stuk minder uit gebreid....
 
Origineel geplaatst door Alex Omega
na mijn snapmod is mijn se1x wel sneller geworden maar niet zo snel als andere se1x-en....

vreemd niet?

Nu wil ik er een andere weerstand gebruiken om em sneller te maken maar wat kies ik?

Iemand een idee??

Ik zou bijna een voyager nemen, maar die is vergelijken bij de se1x toch een stuk minder uit gebreid....

Soldeer twee draadjes op de plek van de weerstand en soldeer die aan een 100K potmeter. draai er aan tot je de gewenste snap hebt en meet daarna de weerstand van de pot. Soldeer nu een weerstand erin met de waarde van de pot of monteer de pot op de achterkant.....
 
Back
Top