Nieuwe Batterij Six~Trak en JX-3P

bikkel

Everything is on the One
Lid sinds
14 november 2001
Berichten
12.715
Locatie
Utrecht
Ik merkte dat al mijn patches weg waren nadat mijn Six~Trak en JX-3P uit de opslag kwamen. Ze doen het verder nog prima, ik kan ook patches opslaan die een korte tijd in het geheugen blijven dus ze zijn verder gewoon nog goed.
  • Kan ik gewoon iedere 3V CR123 batterij gebruiken?
  • De CR-1/3N voor de JX-3P kan gewoon ieder model verder zijn? Moet ik hier voor solderen?
  • Wat zijn doorgaans de beste merken? Panasonic? Duracell?
 
Bij de Six-Trak CR123A of een batterijhoudertje erin solderen om de volgende keer nog makkelijker de batterij te kunnen vernieuwen. Bij veel Multi-Traks was het een lastiger verhaal. Daar zat een design fout in waardoor de batterij heel snel leeg liep.
 
Bij de Six-Trak CR123A of een batterijhoudertje erin solderen om de volgende keer nog makkelijker de batterij te kunnen vernieuwen. Bij veel Multi-Traks was het een lastiger verhaal. Daar zat een design fout in waardoor de batterij heel snel leeg liep.

Ik heb het idee dat de vorige keer toen de batterij vervangen is dit al gedaan is. Er zit een tie-wrapje om heen en de clips lijken niet vast te zitten aan de batterij.
 
Ik heb het idee dat de vorige keer toen de batterij vervangen is dit al gedaan is. Er zit een tie-wrapje om heen en de clips lijken niet vast te zitten aan de batterij.

Je bedoelt de batterijhouder erin? Dan is het een kwestie van de batterij eruit schuiven en de nieuwe erin.
 
als je hem open hebt foto? Heb net gisteren in een oberheim cyclone en strummer een batterij houder gesoldeerd. Was goed te doen en gemakkelijk voor de toekomst.
 
Back
Top