Hulp gevraagd bij MI Clouds defect?

RSB

Whoehahaha
Lid sinds
23 november 2005
Berichten
10.489
Locatie
G'chem
Ik heb al een jaartje of wat een Mutable Instruments Clouds clone. Het is niet zo'n micro clouds maar gewoon de 1 op 1 copy van de originele maar dan met zwart voorpaneel.

Sinds gisteren lijkt de module niet meer door te starten en blijft hij hangen op het moment dat ik hem aanzet?
Ik dacht eerst andere firmware erop te zetten maar dat gaat dus ook niet als die blijft hangen.
Er staat nu aan alternative firmware op als ik het mij goed herinner, maar dat heb ik ooit aan het begin gedaan.


Even terug naar het probleem, dus als ik hem aanzet (of beter gezegd mijn modulair aanzet0
Dan krijg ik 3 verschillende led/licht combi te zien, soms 2 of 3 keer het zelfde en dan weer een andere comb van Leds.
Hieronder de 3 variaties.

- of alle leds branden oranje
- of de eerste is rood en de rest is oranje
- of er brand er geen één?

Dit gaat in willekeurige volgorde bij het aan en uit zetten en vervolgens reageert de Clouds nergens op. :?


Is er iemand bekend met dit probleem die mij evt kan helpen? Ik heb hem al even opgemaakt om te kijken of er iets was doorgebrand maar ik zie niks geks op het printje, alle smd onderdeeltjes lijken in takt te zijn.
 
Als ik verder zoek op het internet dan denk ik dat ik gewoon iemand nodig heb die de microcontroller opnieuw kan flashen in de MI Clouds

Is er hier iemand die dit kan en wil doen voor mij, dan stuur ik jou mijn clouds op en betaal ik uiteraard alle verzendkosten.
 
Laatst gewijzigd:
Is het in orde gekomen ? welke Clouds is dit, goed om al zeker die niet te kopen dan ofzo ... had ook op het net gevonden dat sommige kloon clouds niet via audio input te flashen zijn, dan moet je ze terug opsturen of zoals hier iemand vinden die het wil doen voor jou ... ben ook op zoek naar eentje om er de kammerl firmware op te zetten,
 
Als je problemen met een originele clouds hebt hoef je je geen zorgen te maken. De mijne startte vorig jaar niet meer op. Had'm ooit tweedehands gekocht en hij was al lang uit de garantie maar toch MI maar even gemaild. Werd gewoon gratis gerepareerd en ook nog eens kosteloos teruggestuurd. Dat alles binnen een dag of drie. Beste klantenservice ooit.
 
Ja, dat kan je hem wel toevertrouwen. Ook ik heb alleen maar goede ervaringen met nmnn.

De aanleiding om hier te reageren was dat ik altijd probeer om goede ervaringen met bedrijven zoveel mogelijk te delen. Er valt vaak genoeg te klagen maar als het een keer goed is mag dat ook wel gezegd worden. Dus toen ik deze thread vanochtend zag toch maar even gereageerd.
 
Back
Top