Yamaha CS01 probleempje

hki555

Ingeburgerd
Lid sinds
30 november 2008
Berichten
71
Mijn Yamaha CS01 mk1 werkt niet meer op batterijen. Op een power adapter doet ‘ie t wel.

Ik heb ‘m even opengemaakt en van binnen ziet alles er schoon uit. Als ik een schroevendraaiertje in het power adapter chassis deel van de CS01 steek werkt ‘ie wel op batterijen.

Het lijkt erop dat er iets mis is met het power adapter chassis deel van de CS01 of met een schakeling die de batterijen onderbreekt zodra een power adapter wordt aangesloten.

Zou dit te repareren zijn en is er iemand in de buurt van Amsterdam die dat zou kunnen?
 
Zal waarschijnlijk inderdaad het schakelcontact in het adapter chassisdeel zijn wat niet meer goed is (versleten/verbogen bijv). Ik zit in Haarlem en zou dit op korte termijn wel aan kunnen pakken, m'n contact info staat op www.bobaugustin.nl
 
Als het een standaard connectortype is kun je wellicht nog een vervanging halen bij de lokale elektronicaboer, die zou er in 020 nog wel een moeten zijn schat ik.
 
Dank voor jullie meedenken! Die CS01 link was ik nog niet tegengekomen, dat is best een goed en gedetailleerd cs01 mod verslag. Bob1991, ik neem binnenkort even contact met je op.
 
Back
Top