Wie helpt mij een een goede reparateur voor analoge mixer: toft atb 24

George Blake

Nieuwkomer
Lid sinds
20 juni 2018
Berichten
6
Ik heb een probleem: gisteren is mijn toft atb 24 gestopt met werken. Van het een op het andere moment maakte er iets sluiting. Weet er iemand goede mixing console reparateurs, liefst rondom Zuid-Holland?

Super thanks alvast.
 
Hey! Yes, ik was op dat moment niet met de mixer bezig. Hij stond wel gewoon aan. Ik was een fx unit aan het installeren (die nog niet aan de mixer gekoppeld was). Opeens lichtte alle lampjes (solo, output, volgens mij ook mute) op, en begon de mixer te oscilleren- er kwam een soort oplopende piep. Toen heb ik alles snel uitgezet. Toen bleek dat de +17V zekering eruit was geklapt in de power supply. Die heb ik vervangen. Toen heb ik de power supply los aangezet- en was er niets aan de hand- maar toen ik de mixer er weer aan koppelde klapte de zekering er gelijk weer uit en sprongen alle lampjes op de mixer weer aan.

Ja ik woon in Den Haag dus Rotterdam zou prima zijn. Denk je dat je hier iets mee kunt?
 
Okee. Super. :D

Er zit wel een klein beetje spoed achter dus ik zou hem het liefst vandaag gelijk langs brengen. Zou dat kunnen? En heb je de komende dagen ook al tijd om hier al naar te kijken/aan te werken?
 
Back
Top