Soldeerder(s) omgeving Rotterdam gezocht.....

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Lid sinds
28 Maart 2004
Berichten
3.844
Locatie
Rotterodamus
Na 5-6jr stil te hebben gezeten kriebelt het weer.....

Ik heb nog een aantal projectjes liggen die ik graag wil afmaken. Dit zijn voornamelijk euro modules en een enkele in 5U format. Solderen op zich lukt, maar mijn grootste probleem ligt in het troubleshooten en afstellen. Vandaar dat ik op zoek ben naar (een) meer dan ik ervaren soldeerder(s) om bijv. 1x in de week of 2 weken gezamenlijk aan het solderen te gaan.
 
Hier een soldeerder uit Pijnacker. Geen idee of ik meer ervaren ben maar troubleshooten lukt me vaak wel.
 
Hier een soldeerder uit Pijnacker. Geen idee of ik meer ervaren ben maar troubleshooten lukt me vaak wel.

Nu de Rdam - DH metrolijn er ligt is Pijnacker goed doen. Na 18.30u mag je met de fiets reizen dus dat komt ook nog es goed uit! :okdan:

Dit weekend zoek ik ff uit wat ik nog heb liggen en moet bestellen aan onderdelen.
 
Dus jij gaat naar Pijnacker begrijp ik ? :D
ok ok.... ik is niet echt de meest actievste, dat is waar … alhoewel voor m'n ongeluk fietste ik vroeger met gemak 60-70km op een dag weg …..
Pijnacker is voor mij makkelijker te doen dan Geervliet ;)

Demian bedoelt zeker dat ik het topictitel beter kan laten aanpassen naar:
Wie is er zo gek om tegen een geringe vergoeding + materiaalkosten euro + 5U Dotcom modules voor me te bouwen? :P

edit:
mssn zou ik in WORM een plekkie kunnen regelen?
Mono-Poly is daar ook actief met zn labstudio dacht ik en ze hebben een techneut in huis die de studio onderhoudt......
 
Laatst gewijzigd:
Als je plek nodig hebt om te solderen is kan Pixelbar misschien? Is een hackerspace, dus je betaalt contributie. Maar ze hebben plek, kennis en gereedschap.
 
nmnn bedoel je breng maar langs om te laten bouwen of kom met de bubs langs om na de coronacrisis een soldeergroepje te vormen?
 
Ik wil best een keertje een avondje komen solderen, maar ben echt een leek, dus voor troubleshooting moet je niet bij mij zijn. Wil nog een stompbox kit in elkaar zetten en een dubsiren maken. Woon je nog steeds boven Johan?
 
Een soldeer groep had ik niet op de planning

Echt niet?!?!? dan word jij opper-soldeerder...

Ik wil best een keertje een avondje komen solderen, maar ben echt een leek, dus voor troubleshooting moet je niet bij mij zijn. Wil nog een stompbox kit in elkaar zetten en een dubsiren maken. Woon je nog steeds boven Johan?
Een Pannekoek die over Johan begint... dat moet Peter zijn! Das lang geleden hé :okdan:
Yeps, adres is nog hetzelfde en die hamster woont nog beneden.

Thuis heb ik het oppervlak maar geen werkplekken, mn 6 persoonseettafel staat boven vol in de studio en na 23jr mag ik als stoner mn huis wel es opknappen...

Als de covid19 dreiging helemaal is verdwenen zal het soldeerseizoen pas openen. Tussentijds neem ik contact op met WORM en Pixelbar om wat verdere navraag te doen. Wie (nog) geintresseerd is moet maar ff een pb'tje sturen om up to date te blijven...
 
Soldeer party lijkt mij en mooi idee. Zou graag wat meer willen leren.
 
Back
Top