KORG T1 - factory reset

rael

Imperial Aerosol Kid
Lid sinds
10 Maart 2008
Berichten
17
Ik kocht een aantal jaren geleden een KORG T1 workstation, maar had er op dat ogenblik geen tijd voor om er mee bezig te zijn. Onlangs merkte ik dat hij het niet meer doet. Er komt nog wel midi uit, maar geen geluid (enkel wat gepiep). Nu heb ik van dat toestel behalve de stroomkabel niets anders. De handleiding heb ik gedownload, maar ik vind nergens een manier om 'm te resetten.

Is er iemand die me hiermee kan helpen (ik ben niet zeker dat de diskdrive nog werkt - heb ik dus nooit geprobeerd).

Alvast bedankt.

PS. Ik ben ook al een hele tijd niet meer op dit forum geweest, de zoek-functie is blijkbaar een stuk minder efficient dan vroeger, want met de zoekterm KORG T1 vind ik geen relevante artikels.
 
Ik heb er een filmpje van gemaakt, welliswaar M1, maar dat gaat exact hetzelfde, in ander filmpje upgrade ik de M1 naar een T3 en moet er dus dezelfde kaart in als in de T1.
https://www.youtube.com/watch?v=MbQKPhJKqlA
Begin dus met 5 2032 batterijen bij de Wibra (1€)
Ik kan eventueel ook nog helpen met het maken van een T1 factory disk, ik heb een T2ex (76 key versie T1). Bij mij werken alle Korg diskdrives (5 stuks) nog prima, ik vind ze behoorlijk betrouwbaar, dus wellicht werkt ie bij jou ook nog.
 
Back
Top