Westlicht Per|former eurorack sequencer - groupbuy + assemblage

ik vind dat niets erop verdienen helemaal niets.
het is een hoop werk om zoiets werkend in mekaar te zetten, dus is zou 200,- bovenop de onderdelenprijs helemaal niet zo gek vinden.
dan kan je ook nog wat service verlenen, mocht dat nodig zijn.
verder een prima ding....
:mega:
 
In dit geval gaat het om een open source module van iemand die er mogelijk in een later stadium nog iets (commercieels) mee wil. Vooralsnog is het een Creative Commons zonder toestemming om commerciele afgeleide te maken, in tegenstelling to Mutable bijvoorbeeld. (Die dat overigens alleen maar toestaat omdat het anders niet educatief ingezet kan worden. Dat er 1000'en ripp-offs van zijn modules zijn vind ie niet perse leuk). Mn centen verdien ik weer met andere dingen ;) Mocht iemand nog repaties hebben :)
 
dat snap ik prima, maar een klein percentge erop , ik zou dat niet erg vinden.
helaas gebruik ik nooit sequencers, anders zou ik deze zeker aanschaffen.
:mega:
 
Ik ga daar niet van uit. De eerste motivatie is toch wel dat de ontwikkelaar op korte, of lange termijn zelf iets uit gaat brengen, en dat wil ik niet in de weg lopen. Daarnaast is het belangrijk dat er een diversiteit aan sequencers in de muziekwereld zijn. Een multi-sequencer-samenleving zeg maar ;) Als we allemaal dezelfde dingen draaien gaat al die muziek zo op elkaar lijken nietwaar?! :P
 
Heb je eventueel een goed adres voor PCB&Panel ajb? pusherman kwam hier al voorbij, maar voorlopig uitverkocht...
 
Wij hebben ze zelf laten fabriceren bij JLC. Je moet wel opletten, er zijn nu twee versies van het PCB in omloop. Met Erthenvar sockets en Thonkiconns. De Erthenvar is eigenlijk te hoog, en daardoor moet je allerlei capriolen uithalen. Dingetje99 van Muff heeft een versie 1.1 met Thonks gemaakt die al die problemen moeten oplossen.
 
Wij hebben ze zelf laten fabriceren bij JLC. Je moet wel opletten, er zijn nu twee versies van het PCB in omloop. Met Erthenvar sockets en Thonkiconns. De Erthenvar is eigenlijk te hoog, en daardoor moet je allerlei capriolen uithalen. Dingetje99 van Muff heeft een versie 1.1 met Thonks gemaakt die al die problemen moeten oplossen.

Bedoel je deze versie: https://michigansynthworks.com/colle...19844534829142 ?
Gevonden bij een post van Altitude909 op muff..
 
wel, benieuwd naar het resultaat, (ook al heb ik er geen kunnen bestellen:)
post hier misschien eens een bestukte PCB :)
succes!
 
Ik heb 'm vandaag geïnstalleerd en even met de handleiding erbij gespeeld... echt een gaaf ding hoor! Er is maar heel weinig wat deze sequencer niet kan. :)

Dank aan Hitfence en NMNN voor het organiseren en solderen!
 
Back
Top