Juno 106 reperateur gezocht (met klein beetje spoed) reperatie

nonchelange

Nieuwkomer
Lid sinds
5 juni 2016
Berichten
16
Hoi,

Ik zoek iemand die redelijk snel mijn Juno 106 kan repareren. Voice chip 5 lijkt na testen stuk te zijn, maar ook weet ik niet zeker of de resonance filter wel goed werkt. Ook moet het schuifje van de LFO switch er opnieuw worden gesoldeerd. Verder lijkt voice 6 net als filter 4 een net iets andere toon aan te slaan, dus het lijkt me verstandig om ze allemaal maar te vervangen.

Is er iemand die dit (liefst binnen een week) kan doen? Ik woon zelf in Ommen, maar kan de synth ook wel een stuk komen brengen dus dat is geen probleem. De haast is er omdat ik midden in het opnemen zit - en er snel gigs aankomen dus kan dit op dit moment letterlijk niet gebruiken.

Dank.
 
Hoi, ik heb alle voice-chips in mijn juno-106 onlangs tot volle tevredenheid laten vervangen voor nieuwe en afregelen door Marcmarc.
 
Een week is best tricky voor een 106 als de voices nog besteld moeten worden. Je moet iemand vinden die voorraad heeft dus.
Misschien ook een Leen-106 zoeken?
 
Mocht je nog zoekende zijn, ik heb voorraad liggen en zou de klus aan het begin van komende week kunnen klaren. Al zit ik wel aan de westkant van het land, in Haarlem.
 
Back
Top