speciaal bubbelplastic voor elektronica ??!!

G

Guest

Guest
ik heb begrepen dat je elektronica (bv eurorack modules) niet in gewoon plastic moet inpakken, maar in dat rode, blauwe of groene bubbelplastic, ivm statische elektriciteit.

nu heb ik wat eurorack modules te versturen, maar niet genoeg van die speciale bubbels. kan iemand me daar aan helpen, of aangeven waar ik zoiets (goedkoop, jazeker) kan vinden ?

(heb wel bij bol de hele rollen van 50 of 100 mtr gezien, maar zo veel is het nu ook weer niet....)

bedankt
 
Ik heb een tijd terug van die rollen bubbleplastic gekocht, rollen van 10 meter.
Als ik het goed herinner kwam dat bij Gamma vandaan, Hema, Praxis of wehkamp hebben dat ook.
Je moet even zoeken op noppenfolie.
 
Dat roze spul is wat je moet hebben, hoewel geassembleerde PCB's een stuk minder gevoelig zijn dan losse componenten.
Je zou modules ook gewoon niet in plastic kunnen verpakken, maar met proppen papier (die niet kurkdroog zijn).
 
het is toch een 100mtr rol geworden - dus wie een stukje noig heeft, gewoon een module van me overnemen en vragen of ik m extra dik inpak ;) bedankt voor de input
 
Back
Top