Bender wheel SH-2

Meizo

Others call it Lounge
Lid sinds
4 mei 2004
Berichten
383
Locatie
Amsterdam
Heeft er iemand een bender wheel van een SH-2 in de aanbieding? Ik heb er hier eentje waar het pookje van is afgebroken.
Hij is ook online verkrijgbaar, maar nog redelijk prijzig, dus ik hoop dat er iemand hier een tweedehandse kan aanbieden.
 
Die had ik ook gezien, het is een andere winkel waar de bender zo'n €25 kost ipv $14. Nhet zal waarschijnlijk toch zoiets worden, maar ik had gehoopt dat iemand misschien een tweedehandse had liggen voor €10 à €15. Dezelfde bender wordt trouwens ook gebruikt in de SH-09 (en nog een paar andere SH's).

Toch bedankt voor 't meedenken natuurlijk! :okdan:
 
Die had ik ook gezien, het is een andere winkel waar de bender zo'n €25 kost ipv $14. Nhet zal waarschijnlijk toch zoiets worden, maar ik had gehoopt dat iemand misschien een tweedehandse had liggen voor €10 à €15. Dezelfde bender wordt trouwens ook gebruikt in de SH-09 (en nog een paar andere SH's).

Toch bedankt voor 't meedenken natuurlijk! :okdan:

Volgens mij ook de Juno 106 je zou er een te koop kunnen vragen. Is een kwestie dan van geduld. Zijn vroeger heel wat Juno 106 gesloopt voor parts.
 
Effe gegoogled: de 106 bender is net anders helaas. Misschien dat iemand een bender van een Juno-6 of 60 heeft liggen? Die is wel hetzelfde (net als de juup 4 / 6 / 8).
 
Back
Top