Repareren Hexinverter Hihats

Timmio

Beats & Buttons
Lid sinds
23 mei 2007
Berichten
273
Locatie
Breda
De open-hats sectie van m'n Hexinverter Hihats eurorack module doet op het moment niets meer.=(

​​​​​​Althans als ik een trigger, zoals altijd, op m'n input zet krijg ik geen geluid meer en ook de led licht niet op om aan te geven dat er een trigger binnenkomt.

Iemand een tip hoe nu verder? Garantie zit er niet meer op en ik kan zelf wel solderen, maar troubleshooten absoluut niet. Ik heb de module van m'n ene rack naar het andere rack verplaatst en sindsdien is ie ermee gestopt.

Tips zijn welkom, of iemand in de buurt van Breda die betaald hem kan fixen is ook welkom, dan rij ik graag even langs.

Dit is de module, ene plaatje zie je wel de led oplichten en de andere niet.


IMG-20181029-204636.jpg
 
Je kan altijd een mailtje sturen naar die gasten: http://www.hexinverter.net/warranty/

In the unlikely event that you have received a faulty retail module, please use the form below to contact us. Even if your module is out of the 12-month warranty period, please send it in so we can do the repairs at an hourly rate. We'll take care of you!
 
Thanks djazid maar dan moet het naar Canada, da's een beetje zonde als het gewoon hier kan.

nmnn ik ga je even een berichtje sturen :)!
 
Back
Top