EOO / dickbest.nl failliet. Waar nu bestellen?

+1 voor Brigatti, helemaal vergeten op te noemen. Maar als ik NU iets "nodig" heb, dan rij ik daar vaak langs (ik werk in Best). Aardige vent, en een goed assortiment.

+2
Prettige openingstijden, een klein winkeltje waar je toch nog verrast wordt qua aanbod (krimpkous in meerdere kleuren en niet gangbare maten, wist niet dat het bestond).
ik was eens op zoek naar korte TRS kabels, had half Eindhoven ervoor afgezocht en kwam bij hem terecht, ik kon kiezen welke maten. Sindsdien staat deze zaak voor klein spul
bovenaan mijn lijstje.
 
Als het toch per post moet komen https://www.musikding.de gitaareffecten kits maar ook losse onderdelen trafo's voor passieve ringmodulator LDR's etc. niet de allergoedkoopste maar prijzen zijn zeker redelijk.
 
Hier spuit 11:
Vrijdag wilde ik printpennen en schuifjes van 1 mm bestellen en herinnerde me dat EOO die kon leveren.
Dus ik naar de site, vindt die pennen en schuifjes maar, nergens een 'in winkelmandje' knop te bekennen.
Na wat gegoogle bleek dat er wel degelijk nog is te bestellen door een e-mail te sturen naar info@eoo-bv.nl met wat je nodig hebt. Meteen mailtje terug gekregen met de kosten en overboekingsbezoek.
Het bestelde is onderweg.
 
Graag wil ik even Radio Piet uit Arnhem namedroppen hier. Fijne zaak! Ook denk ik dat makerspaces/hackerspaces een uitstekend alternatief kunnen zijn voor wat de brick-and-mortar shops boden, zijnde een actieve community van kenners en bouwers.
 
Back
Top