Ombouw 115V naar 230V

Steek het vuurwerk aan en laat de fanfare uitrukken - ik ben eruit geraakt!

De voltage selectie switch blijkt verstopt te zitten in het bodempaneel... En ik heb bevestiging van Tom Carpenter zelf over wat de juiste positie van die switch zou moeten zijn...

Dus als ik straks thuis ben kan ein-de-lijk de stekker erin, zonder risico op schade en zonder bijkomende kosten voor een transfo...

Spijtig genoeg zijn mijn patchkabels nog niet aangekomen, dus alle functies testen zal nog niet voor vandaag zijn, maar ik ga tenminste al kunnen horen hoe het ge-hardwired-e deel van de synth klinkt...

Cheers!
 
Edit: mooi dat je het antwoord hebt:okdan:
 
Edit: mooi dat je het antwoord hebt:okdan:

Thanks! Zelfs bij AS zelf moesten ze in eerste instantie het antwoord schuldig blijven - te lang geleden en niet alle documentatie fatsoenlijk bewaard... Die dachten aanvankelijk ook dat die switch aan de binnenkant moest zitten en ze zeiden eerst ook dat een transfo de makkelijkste en veiligste oplossing zou zijn...

Ik kan wel begrijpen waarom sommigen dit "een hoop getrut om niks" vinden, maar vanuit mijn standpunt/beleving is het dat alleszins niet... Liever mezelf onsterfelijk belachelijk maken met noob-posts dan te riskeren het speciaalste en waardevolste ding dat ik ooit in mijn bezit heb gehad om zeep te helpen ;)
Dus dank aan allen voor jullie geduld/begrip/adviezen...

grtz
 
Lucky you. I heb een high-end pre-amp met een custom ring-kern die niet te vervangen is. Staat op het apparaat dat hij switchable moet zijn en in de manual staat van niet. Pre sonus stelt ook van niet. Geen schakelaar in het apparaat.
moet er dus zo een k*t omvormer aan hangen.
 
Back
Top