bouwverslag analoog netwerk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik kan jullie vertellen dat we alle kritiek heel serieus nemen. dreamer heeft zeer rake opmerkingen gemaakt voor wat betreft de merites van een Kick Start. Het is niet zo dat die zaken niet al bedacht waren maar even de vinger op de zere plek leggen omdat blijkbaar allerlei adviezen in de wind zijn geslagen geen kwaad kan. Daarvoor dank.

Ik zit van alles te lezen op diverse fora en de kritiek liegt er niet om aangaande de 'wazigheid' waarin X-Bay blijkbaar gehuld is.

Er wordt nu in hoog tempo overlegd en gewerkt om tegemoet te komen aan de vele terechte kritiek en de zaak te versimpelen c.q. inzichtelijker te maken. Allerlei overvoerde info en opties kunnen inderdaad makkelijk later gestalte krijgen.
:D

De reacties komen volgens mij gewoon voort uit oprechte interesse en verbazing op de respons. Volgens mij laten jullie echt iets liggen hier. De potentiële koper wil ook graag een beetje verleid worden, niet met een kluitje het riet in worden gestuurd. :okdan:
 
ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld in lokale belangstelling en vertrouwen, ik uit dat met een dosis zwartgallige absurdistische humor. De down to earth approach wordt gelukkig door pro's juist zeer gewaardeerd. Door deze zogenaamde foute manier van handelen staat de eerste grootste versie, de 128 balanced, na verscheping in het hart van de industrie. De lat kan niet hoger liggen, best eng, als deze mensen tevreden zijn dan is de sky de limit, als ze niet tevreden zijn dan heeft het ook verder geen zin en houdt het voor mij op, waar ik prima vrede mee kan hebben. Ik zou alleen spijt hebben niet te hebben afgemaakt wat ik begonnen ben, zal me anders altijd blijven afvragen, wat als ik niet nog een beetje meer had gegeven eraan. Aangezien ik er alles aan heb gedaan wat in mijn vermogen ligt zal me dat niet overkomen.
 
Laatst gewijzigd:
@AdDM: Zeg, laat mij er effe buiten ;-)
Eerlijk gezegd zit ook ik wel met stijgende verbazing te lezen maar, kom op! Gun briljante geesten hun eigenaardigheden zonder het te persoonlijk te nemen. Het maakt dit forum interessant want, meestal is het van een deugende correctheid waar weinig aan te beleven is als het om de ectronica gaat. Maar goed, ik schiet ook nogal eens uit de bocht terwijl ik het eigenlijk goed bedoel voor de leden. We zijn allemaal nodig! #doeeenslief

wat je zegt ben je zelf eigenaardige briljantino
 
:D

De reacties komen volgens mij gewoon voort uit oprechte interesse en verbazing op de respons. Volgens mij laten jullie echt iets liggen hier. De potentiële koper wil ook graag een beetje verleid worden, niet met een kluitje het riet in worden gestuurd. :okdan:

jullie laten iets liggen, ik heb het praktisch willen weggeven. Als na kat uit de boom kijken wel het verlangen wordt aangejaagd dan kunnen de meesten het niet meer betalen. Ik heb evaluatie bordjes aangeboden voor 50 euro, twee van verkocht. Heb de huidige stabiele winkelklare versie aangeboden ter test nota bene voor niets, kom het nog langsbrengen, nee zelfs die moeite was teveel en meer dan 500 euro zou het niet waard zijn, geen markt voor etc, achterhaald. Om volstrekt moedeloos van te worden.
 
Voor mij heeft het echt te maken met gebrek aan online presence, wazigheid over het product (zie opmerking marcmarc van 2017) en totaal gebrek aan marketing. Dat jij geen cash aanneemt voor "crap/bagger" is voor jou misschien vanzelfsprekend, de consument kent je niet dus waar moeten ze dan op vertrouwen?

Ook vind ik de manier waarop je in deze draad reageert maar vreemd (om niet te zeggen onprofessioneel), en op mijn niet heel ingewikkelde vraag heb ik nog steeds geen antwoord.

heel de wereld begrijpt het prima, en ben hier toch present met 30.000+ views ,wat zou het jou boeien uberhaupt die presence, dure website, duur product, dus het moet nog duurder worden oid? Ding werkt daar gaat het toch om. Je bent zelf vreemd man, zoek en gij zult vinden.
 
waar gaat het eigenlijk over? kan ik ergens iets zien? 15 pagina's door harken van een bouwverslag heb ik weinig trek in. wat is het precies wat ik moet hebben
 
Het is een soort van Flock Audio Patch :D
 
waar gaat het eigenlijk over? kan ik ergens iets zien? 15 pagina's door harken van een bouwverslag heb ik weinig trek in. wat is het precies wat ik moet hebben

en ik heb geen zin meer achter wie zijn reet dan ook aan te lopen, jullie willen hard to get, kun je het krijgen ook. Ben je dienstmeid niet, wat denk je
 
Ik ben je alleen maar een beetje aan het plagen, maar het onderlijnt wel mijn punt: flock audio is heel duidelijk - en vindbaar - in wat het is. Ik vermoed dat jullie qua functionaliteit en prijs/kwaliteit Flock Audio alle hoeken van de kamer kunnen laten zien maar waar kan ik dat verifiëren? Hebben jullie überhaupt een website waar ik mijn euros heen kan gooien?
 
Ik ben je alleen maar een beetje aan het plagen, maar het onderlijnt wel mijn punt: flock audio is heel duidelijk - en vindbaar - in wat het is. Ik vermoed dat jullie qua functionaliteit en prijs/kwaliteit Flock Audio alle hoeken van de kamer kunnen laten zien maar waar kan ik dat verifiëren? Hebben jullie überhaupt een website waar ik mijn euros heen kan gooien?

Nee het is niet duidelijk juist, het is marketing wat voor een bepaalde doelgroep werkt en voor een andere juist precies niet. Ik ben onbedoeld door de zogenaamde niet pro houding bij de juiste mensen in de smaak gevallen, die ironisch genoeg juist weer wel als pro worden gezien. Wat is pro dan, voor mij iemand die geld verdient met zijn bezigheid. Ik verdien er geld mee, dus ben pro. Met kwaliteit of smaak heeft het niets te maken, is mijn bescheiden niet ter zaken doende mening.
Op de lange termijn is het enige wat echt werkt klant tevredenheid, dat is als vanzelfsprekend het enige wat me boeit. Kijk even links, daar staat de url. Zoek op GS naar xbay, daar meer.
 
en ik heb geen zin meer achter wie zijn reet dan ook aan te lopen, jullie willen hard to get, kun je het krijgen ook. Ben je dienstmeid niet, wat denk je

haha ok dan. marketing hoeft niet, maar een plek op internets waar je wat kan zien en wat uitleg staat is helemaal niet zo overdreven lijkt me. die staat in je avatar blijkt nu dus. volgens mij is dat een mooi ding en handig in studio's met veel HW. je hoeft niet zo de gebeten hond te spelen vind ik, maar moet je ook zelf weten. succes met alles
 
Ik heb me de moeite genomen om eens je website te bezoeken die onder je avatar staat.
Wat me opvalt naast de tamelijk karige info aan de linkerkant , is dat er nergens een contact adres of formulier staat.
Hoe moet men dan bestellen ?
Ook een prijs van jou product zie ik nergens terug .
De apple computer is erg mooi met dat plaatje ... dit maakt me nieuwsgierig hoe dit werkt .
Maar wederom nergens een uitleg of een wat groter plaatje hiervan.
Een groot publiek en veel geïnteresseerden bereiken op het nederlandse synthforum voor zo'n niche product gaat je niet echt lukken.

Is er ergens een linkje op die site waar je op kan klikken om verder te komen [ of blokkeren mijn adblockers deze ] ?

[ p.s ik ben zelf al meer dan 40 jaar electronicus, dus ik weet wat je hebt gebouwd , ik vind het wel een mooi uitgevoerd product.]
Maar iets bouwen en iets verkopen, zijn twee verschillende disciplines .
Het begin is er ;)
 
In de marketing noemen we dat de 'customer journey', het traject dat een klant doorloopt die begint bij oriënteren (wat is het, wat kan ik er mee?), van daaruit overgaat in waarderen (ik vind het leuk) en tot slot leidt tot acteren oftewel handelen (ik ga dit kopen). Als de potentiële klant bij het eerste station al spaak loopt (hij krijgt geen duidelijk antwoord op de vraag wat iets is of wat hij ermee kan) is de kans vrij klein dat hij de overige stappen ook gaat maken. Dit kan natuurlijk een bewuste keuze zijn (exclusiviteit, kiezen voor een niche), maar ga dan niet het miskende genie uithangen als mensen afhaken omdat ze het niet snappen of het gevoel hebben dat ze niet serieus genomen worden. Tot slot zou een stukje klantvriendelijkheid ook aan de voorkant niet misstaan; gezien de attitude waarmee hier aan de voorkant wordt gereageerd op vrij normale vragen wil ik er niet aan denken in wat voor hel je aan de achterkant terecht gaat komen als er ooit iets mis gaat met het product of als je een klacht hebt over werking of uitvoering.
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top