Anushri G

GentleG

Virtueel lid
Lid sinds
19 februari 2003
Berichten
2.196
Locatie
Voerendaal
Wat is een Anushri toch fijn :halleluja

Dus nog maar 1 bouwen; op gaatjesprint en wat groter :)

AnushriG_naked_top_720.jpg

Details: http://www.goltstein.nl/Anushri_G

De behuizing zal wel weer lastiger worden dan ik nu hoop...
 
Ik zit nu al een half uur rond te klikken, maar zit in een loop.. er staat een link naar het éérdere project, ik klik daarop, ook daar staat niet wat het is maar wel een link naar het nieuwe project < ik klik naar het nieuwe project en ik ben weer terug bij start!

Dus eh waar staan de details over dit eh "ding" ? Want ik heb nergens kunnen lezen wat het is en wat het doet :? Wat is het?

Dit geeft wel een hint:
•VCO cv IN
•VCO cv OUT
•PW cv IN
•VCF cv IN
•VCA cv IN
•Gate IN
•Gate OUT
•Clock IN
•Clock OUT

Maar iets duidelijker of een leuk verhaaltje erbij had ik wel gewaardeerd :)

@Gentle G, please enlighten me.. wat is er zo fijn aan de Anushri??
 
Laatst gewijzigd:
Ah! jij ook bedankt :) Klinkt erg goed, het verhaal en de Anushri zelf ook. Dit zou zomaar eens m'n eerste DY kunnen worden, bedankt voor het onder de aandacht brengen.
 
Dank je

Er zitten nog wat onvolkomenheden in de afwerking, vooral de boorgaten...
maar ik ben toch erg blij met het resultaat.

En ik weet nu eindelijk dat ik 1.2 inch / 3 cm een goede afstand tussen pots vind
Misschien dat ik de knoppen nog eens vervang door 16mm met rok, zodat je de moeren niet ziet
 
Nice geDIY'ed! In je marktplaatspost geef je aan dat je op de nieuwe build meer mods gaat plaatsen. Kan je een tipje van de sluier oplichten? Ik wil _eindelijk_ m'n anushri gaan bouwen. Interessate mods neem ik hier graag in mee!
 
Op basis van de bestaande/originele pcb zou ik niet teveel wijzigen, behalve dan de fuzz mod.

Ik overweeg een versie met ladder filter, maar dan kan nog wel even duren.
 
Mmm, ladder filter klinkt als een goede add-on! Ik dacht zelf aan een simpele control voor de stepsequencer. Misschien een touch keyboardje. Verder zou een mod voor de drumparameters wel nice zijn. Maar misschien moet ik er gewoon een dedicated midi controllertje aanhangen en mijzelf wat ombouw hoofdpijn voorkomen.

Heb je toevallig een linkje naar de fuzz mod?
 
Back
Top