DSI Evolver is er mee opgehouden

Notch

Stamgast
Lid sinds
26 januari 2007
Berichten
270
Locatie
Assen
Zoals ik hier boven al genoemd heb is mijn evolver ermee opgehouden. ik had m aanstaan en ben ff de studio uit geweest en toen ik terug kwam deed ie niks meer. Nu denk ik dat de voeding ermee opgehouden is. Heeft er iemand enig idee waar ik weer een soortgelijke voeding zou kunnen bestellen binnen europa?
 
Ik heb destijds een adapter via een laptop voedingszaak kunnen vinden. effe googlen. Het zijn geen standaard 9v AC adapters dacht ik, maar dat was voor mijn ouwe evolver rack en niet voor de desktop.
 
Hij slikt tussen de 13 en 15 volt (tenminste, dat staat op de evolver zelf ;) ), dus iets er tussen in moet ook werken. Maakt het zoeken wat makkelijker.
 
USA heh, dat wil nog wel eens niet zo stabiel zijn daaro.
 
Op de adapter vd evolver staat dat ie een output heeft 13.5v met 1.48a heeft. Aangezien ik een behoorlijke noob qua stroom ben vind ik t fijn om dit zeker te weten. Bedankt in elk geval voor de info en geruststelling.
 
1.48A das best een berg stroom voor een synthje.

Let wel nog op de + en - bij aansluiten dat moet ook vermeld zijn op die ouwe adapter. Ziet er uit als een vaag rondje in een rondje, waarbij het middelste rondje de centre/tip is en de grotere de buitenkant van de plug zegmaar.

Niet dat ik er veel verstand van heb hoor...ik doe ook maar wat
 
Back
Top