software tuner MAC

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
Ik ben op zoek naar een software tuner voor de MAC waar ik de frequency kan aflezen. Ik wil hem gebruiken om een paar van mijn synths te kalibreren. Voor de PC heb ik zat leuke tuners gezien maar gezien ik geen pc meer heb. Een voorbeeld je op de foto in de bijlage.
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2013-11-15 om 10.04.56.png
    Schermafbeelding 2013-11-15 om 10.04.56.png
    113,2 KB · Bekeken: 60
inderdaad nooit geweten, er zit ook een 15 dagen probeer optie of krijg je geld terug demo versie bij.
prima tuners zeker voor callibreer werk, als je latency laag genoeg is natuurlijk, maar anders moet je sowieso harware gaan.
heb zelf de hardwareversie en de iphoneversie ( voor erbij ), de hardware versie is vele malen nauwkeuriger en handiger dan welke andere tuner dan ook die ik ken ( accuracy 1/100hz )
ik heb de oude versie van deze:
https://www.petersontuners.com/index.cfm?category=135&action=itemView&itemID=60
( peterson vs ) zeer tevreden over
 
Laatst gewijzigd:
Signal scope pro
 
Goede suggesties de petersontuner werkt niet op 64bit en wat ik wil zit alleen in de deluxe versie 99€, beetje te veel van het goede zonder een trial.

Op de iphone/ipad heb ik diverse tuners geprobeerd maar het is het allemaal net niet en ik durf niet meteen grof geld uit te geven voor een app waarvan ik geen trial kan uitproberen.
 
geloof dat de iphoneversie $9 kost.
de hardwareversie a ca 100euro is ook een idee: geen latency en zeer nauwkeurig
 
Back
Top