Philicorda reverb standalone?

G

Guest

Guest
Hoi,

Aangezien niemand interesse erin had ben ik vandaag begonnen met het uit elkaar halen van mijn philicorda.

Wil graag de verengalm standalone aan gaan sluiten, iemand hier ervaring mee?
Het liefst met de versterker unit (zie foto). Kan dat?

Tevens kunnen mensen de onderdelen die ik zelf niet nodig heb gratis ontvangen, als ik het op moet sturen betaal je de postkosten.


grtz Bruce
 

Attachments

  • IMG_0369.jpg
    IMG_0369.jpg
    54,6 KB · Bekeken: 47
  • IMG_0371.jpg
    IMG_0371.jpg
    61 KB · Bekeken: 42
  • IMG_0373.jpg
    IMG_0373.jpg
    74,7 KB · Bekeken: 42
Tuurlijk kan dat... zo ben ik al een aantal jaar op zoek naar een Fisher verengalm die in oude Hammonds gebruikt werd.. ook met de buizenamp. Maar erg moeilijk te vinden.
Waar zit de veer in die Phili ?
 
De veer zit achter de toetsen.
Wil het liefst het geheel in een nieuwe kast plaatsen.

Zitten drie veren in en de klank op de interne geluiden is erg mooi.
 

Attachments

  • IMG_0375.jpg
    IMG_0375.jpg
    50,2 KB · Bekeken: 35
Tuurlijk kan dat... zo ben ik al een aantal jaar op zoek naar een Fisher verengalm die in oude Hammonds gebruikt werd.. ook met de buizenamp. Maar erg moeilijk te vinden.
Waar zit de veer in die Phili ?


zat daar niet gewoon een hammondveer in van accutronics?

ik bouw overigens verengalmen met buizen, kost wel wat, maar dan heb je ook wat.....:okdan:

:mega:
 
je hebt 2 versies, 1 die in de Hammond zat en was een veer opgehangen in de kast in een soort Y vorm. Dan had je nog de Fisher met idd een accutronics veer die werd in Amerika ingebouwd in jawel.... Auto's. Was dezelfde amp. Ik zie ze af en toe voorbij komen op ebay en gaan voor rond de 120 dollar beetje afhankelijk van de staat. Maar helaas worden ze nooit naar europa verzonden. En hiet zijn ze erg schaars.
 
Back
Top