Diy project T.M.K [too many knobs]

ik heb nog een paar mensen die nog graag een printje willen
maar das te weinig om een productie-run pcb-tjes te maken

ZIJN ER NOG MEER MENSEN DIE INTERESSE IN EEN (of meerdere)
TMK PRINTJES HEBBEN ???

dan komt er MISSCHIEN nog een productie voor TMK printjes......:engel:
 
ED> Ik wil er nog een aantal hebben. Bespreken we nog wel even in de chat of per pb ;-)
 
heb ook interesse
 
ik zeg er even bij dat de vorige productie run printjes mij
geld gekost heeft....is ook wel mijn eigen schuld, ik dacht dat 10 euro
in ieder geval de kosten zou dekken, maar dit was het helaas net niet
ik wil een nieuwe run printjes maken maar de prijs voor een printje (1 printje = 2 X TMK) word 12 euro (inclusief verzenden binnen ons kikkerlandje).....ik hoop dat hier begrip voor is.
zow ff een bakje :koffie: en weer aan de slag dan......:walker:
 
Ik vind het nog steeds een schandalig lage prijs.. :D

Ik ben bezig met een fuzz die helemaal geen pcb nodig heeft , zo weinig componenten zitten daar op.
Gewoon point to point monteren , dus voor gitaristen een eerlijk geluid [ook voor synth en bass natuurlijk]
En dat ding kost dus bijna niets meer.
Met maar 2 potmeters en 1 transistor en wat extra componentjes ,maar wel en bruut geluid.
Ik maak gelijk een 2e schema met wat meer mogelijkheden. zoals een schakelbare silicium /germanium optie voor een vintage/luxe uitstraling.
Men hoort daarvan binnenkort meer , eerste test zijn overigens al afgerond.
 
Whahaha.. Heb je nog wel een kastje nodig of kan je hem gewoon als piercing gebruiken? :dubbel: :D

Coole pearcing heb jij..! Nee joh, da's mijn fuzz pedaal.. :D
 
wie er nog wil moet mij even een PB sturen
dan kan ik een inschatting maken hoeveel ik er moet produceren

:kroon:WEES ERBIJ ANDERS ZIJN ZE WEER OP !!
En je hoort er niet meer bij als je dr geen hebt......:dubbel:
 
Ik zit nog even te verzinnen op een mod voor een dry/wet achtige oplossing.

Ik zie 2 manieren, of je hebt een stereo pot waarmee je dry/wet kan regelen, is het mogelijk om deze stereo pot gewoon tussen de in en outputs te plaatsen op het schema, en zoja, welke waarde moet de potmeter dan hebben zelfde als de inputlevel potmeter?

Andere oplossing die ik zie, en misschien lijkt me dat nog wel beter, als je de input volume mod toepast kan je ook het signaal daarvoor aftappen en er een 2e input volume mod opzetten en die direct doorsturen naar de output zo kan je een mix maken van beide signalen in de verhouding die je wil, dus ook, max-max->out

Kan ik die 2e methode ongestraft uitvoeren door enkel een potmeter te gebruiken, of moet ik het signaal ook eerst wat versterken nadat ik het aftap en 'mixen' voordat het naar de output gaat?

Ondertussen zit ik ook het internet af te spuren naar een goede dry/wet oplossing, maar ik heb hem nog niet gevonden.
 
Potmeter geregeld heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Maar je hebt wel de kans dat je gaat "loopen" , dus dat je de uitgang naar de ingang terugkoppelt.
En dan krijg je dus die leuke feedback.
Je kunt proberen om regelen tussen de ingang en de tmk.
Dus op 1 van de buitenste pootjes het signaal van de ingang...middelste pootje naar de mixer....het andere buitenste pootje naar de uitgang van de tmk.
potmeterwaarde ?..ergens bij de 500k
 
willen de mensen die nog niet overgemaakt hebben dit even doen
ik doe alles in 1 keer op de post als iedereen dit heeft gedaan...:okdan:
probeer ze voor het weekeinde af te hebben en langs het postkantoor te racen....:yamaha:
 
Dit is dus echt de laatste serie.
Voor alle anderen die nog niets besteld hebben ...HET IS TE LAAT !!!
Misschien zwerft er nog een printje bij leden die er nog eentje over hebben .
Maar electrodancer of je geen p.b meer te sturen.
Nu is overigens dit projectje ook eenvoudig op veroboard of eilanden print te maken.

Overigens, we zijn nu met het volgende project druk bezig ;)
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1260027#post1260027
 
willen de mensen die nog niet overgemaakt hebben dit even doen
ik doe alles in 1 keer op de post als iedereen dit heeft gedaan...:okdan:
probeer ze voor het weekeinde af te hebben en langs het postkantoor te racen....:yamaha:

betaling vandaag in orde gemaakt (4x dubbelprintje)
 
Back
Top