Minimoog wielen

Wiseguy

Ouwe rot
Lid sinds
19 juli 2004
Berichten
3.203
Weet iemand waar ik die kan bestellen of heeft iemand ze toevallig liggen ?
Los pitch- en een los modulatiewiel voor mijn Minimoog.

Alvast bedankt.
 
Ik ben zo apestoned..ik las "zoek MiniMoog op wielen"....ik dacht wat the fuck staat daar nou...hahahahah...een op wielen...stoned me....hahahahahaha...moet er zelf om lachen
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik ben zo apestoned..ik las "zoek MiniMoog op wielen"....ik dacht wat the fuck staat daar nou...hahahahah...een op wielen...stoned me....hahahahahaha...moet er zelf om lachen

Voor rollende baslijnen :D
 
Maar laten we verder maar ophouden of iets zinnigs zeggen voor de topicstarter ;)
 
Re: Minimoog wielen

Origineel geplaatst door Wiseguy
Weet iemand waar ik die kan bestellen of heeft iemand ze toevallig liggen ?
Los pitch- en een los modulatiewiel voor mijn Minimoog.

Alvast bedankt.

Ik las ongeveer hetzelfde hoor en ik was in nuchtere en heldere toestand. Mijn kater heeft overigens wel tot een uur of 6 geduurd vanmiddag. Hele middag in bed gelegen.
 
Re: Re: Minimoog wielen

Re: Re: Minimoog wielen

Origineel geplaatst door sander
Ik las ongeveer hetzelfde hoor en ik was in nuchtere en heldere toestand. Mijn kater heeft overigens wel tot een uur of 6 geduurd vanmiddag. Hele middag in bed gelegen.


haha...ik ben dus niet gek...
 
Wiseguy zal wel erg gelukkig zijn met al deze bruikbare tips :D
Het zal niet lang meer duren voordat hij zijn moog op wielen heeft gevonden.

:)
 
Hier is heel lastig aan te komen.. Misschien weet Lintronics raad? Behalve midificeren doen zij volgens mij ook restauraties/reparaties van Moog.. Anders misschien een meeltje sturen naar Vintageplanet.nl.. Je moet maar net de mazzel hebben dat iemand iets heeft liggen. Forumlid Catscan knutselt ook wel eens met Mini's, misschien weet hij iets?
Succes iig..
 
Back
Top