sovjet drumsynthski

DIN naar vier keer tulp ligt gewoon bij de MediaMarkt voor een paar euro. Die hebben zelfs nog DIN-naar-DIN liggen (heb ik in een noodgeval op een koopzondag wel eens gehaald als midi-kabel). Ik heb er ook nog wel een of twee indien nodig, maar erg zeldzaam of kostbaar zijn ze zeker niet.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door etaoin
DIN naar vier keer tulp ligt gewoon bij de MediaMarkt voor een paar euro. Die hebben zelfs nog DIN-naar-DIN liggen (heb ik in een noodgeval op een koppzondag wel eens gehaald als midi-kabel). Ik heb er ook nog wel een of twee indien nodig, maar erg zeldzaam of kostbaar zijn ze zeker niet.

das goed om te weten, gebruik dit soort spul regelmatig voor m´n C=64 muziek
 
...

...

ok dan

naar de mediamarkt dus...

@red jij mag ze ook wel opsturen hoor hier is nml geen mediamarkt
 
Of willekeurig welke radio-boer, lijkt me. MediaMarkt is uiteindelijk niet de goedkoopste met kabels.
 
....

....

ik heb de kabels inmiddels.

aangesloten waneer ik de lel uds aan zet hoor je hem zoas freaky zegt hallo zeggen....

maar goed waneer ik mijn adx aanzet en hem een stukje laat spellen hoor ik in plaats van de lel uds gewoon de adx1 maar dan zagtjes.....

iemand een iedeej?
 
...

...

owja en de knopjes... zijn nog best duur... moest universele kopen die waren 2 euro perstuk ofzo... is dat een normale prijs????
 
Na al die jaren heb k vanuit Ukraine weer een LELetje op de kop getikt... Kon het niet laten... Kostte wel wat, en de ervaring twee jaar geleden heeft me geleerd dat ik door deze synth te kopen iemand wel eens voorzien kan hebben van meerdere maandlonen, gelet dat een pakje sigaretten er 0.30 eurocent kost (echte marlboro's). Maar dat geeft niet. Als het goed is gaat er binnenkort weer een bekende sound door de speakers klinken. De gruizige inferieure LEL uds drumzzz... Whiiiiii!!!!
 
Back
Top