sovjet drumsynthski

CptCRxCK

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2004
Berichten
1.568
Locatie
sgravenpolder
hallow

net is mijn sovjet drumsynth binnen gekomen!:halleluja

merk: nenb type: yac (de N bij nenb is meer een omgeerde V en de a bij yac is een driehoekje) ik weet niet wat voor tekens dit int nederlands zijn :P

2 kanalen een toh en een wym.

maar goed ik heb nodig : 24 knobjes voor op pots met een klein pinnetje (electribe knopjes passen niet)
en 3 kabels volgens mij din5 maar weet ik nog nit zeker.

zodra het werkt zal ik demoen

grtz remco
 
ok dan

ok dan

ik ben bezig met een animatiefilm erover zal ongeveer driekwartier gaan duren :)
maar mp3 en plaatje komen zodra het mogelijk is :P

groeten remco
 
...

...

omdat ik niet zo goed kan animeren heb ik het project stop gezet. houd het wel op demotje en fotoje ter zijne tijd :P
 
Nee, het is geen Nenb Yac, maar een Lel UDS:

http://www.ruskeys.net/eng/base/leluds.php

leluds2.jpg
 
:)

:)

hej thnax

search doet zijn naam eer aan:P

dat is hem

is hij vet?
is het wat waard?(niet dat ie weg gaat maar leuk om te weten ;))
 
owja

owja

zijn die knopjes ergens verkrijgbaar?
 
Die knoppies komen mij bekend voor.
Ik weet nog niet waarvan.
Als je ze vindt wil ik er ook wel een paar.
Ik zal ook eens rondkijken voor je en proberen te achterhalen waarvan ik die knoppies ken.


Groetjes..
 
okdan

okdan

ok zou cool zijn de diameter van de pinnetjes is denk 2 of 3 millimeter en er is een stukje plat dus niethelmaal rond (duh)
 
heb wel samples ervan gehoord, wel leuk kan ik me herinneren, vry basic..

T is waard wat de gek ervoor geeft. Hangt ook een beetje van je russische taalkennis af of je hem gaat snappen :P
 
hmzz

hmzz

Origineel geplaatst door AdDM
heb wel samples ervan gehoord, wel leuk kan ik me herinneren, vry basic..

T is waard wat de gek ervoor geeft. Hangt ook een beetje van je russische taalkennis af of je hem gaat snappen :P

ik weet niet of hij zo basic is zitten best wel wat knopjes op die op de andere drumsynths niet zitten (timbre bijv).
en hij klinkt ook wel anders als de meeste die ik ken
 
bijgaand samples van de mijne
 

Attachments

  • lel uds.zip
    734,4 KB · Bekeken: 144
...

...

ik zie dat er gewoon din5 ingaat... kan ik een midikabel gebruiken>? om hem te triggeren
 
yep klinkt toch vry basic..
 
Re: ...

Re: ...

Origineel geplaatst door CptCRxCK
ik zie dat er gewoon din5 ingaat... kan ik een midikabel gebruiken>? om hem te triggeren

gewoon proberen lijkt me. Je kunt weinig kapot maken denk ik.
 
btw staat hier het schema. Als je zo'n ding kunt lezen en snappen, weet je ook waarvoor die din-aansluiting dient. (ik snap zoiets iig niet voldoende om er iets zinnigs over te zeggen :) )
 
Back
Top