[Roland] TR-909 gerestaureerd

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Dobre


euhh [on-topic] ja, die dan ook heel blij is dat je 909 het weer doet...en dan test of de akoestiek zonder kleren ook goed is[/on-topic] :engel:



>:|


met het haar op mijn rug worden die oneffenheden bij haar weer weggenomen waardoor de bassdrum mooi rond (wat heb ik ineens met mooe ronde vormen) klinkt en je ook echt verschil hoort als je aan de attack draait :bekdicht:
 
Origineel geplaatst door zoe


aha zo'n vrouwtje
als je thuis komt dat haar slip al aan de kapstok hangt ,scheerspullen nog op het nachtkastje liggen ,je met een slinger geeft op bed gooit en dan haar vriendin er bij roept8P


grom..... :(
waarom zie ik dit ineens levendig voor me....:{
nu moet ik zeeker naar het strand zondag.. en maandag.. en dinsdag.. en woensdag.. en donderdag .. en vrijdag.. o nee... dan niet.. dan ga ik naar teschelling.. naar het strand en BBQ'en in de duinen... mag dat eigenlijk daar ? :erm:
 
Origineel geplaatst door da goose


nu moet ik zeeker naar het strand zondag.. en maandag.. en dinsdag.. en woensdag.. en donderdag .. en vrijdag.. o nee... dan niet.. dan ga ik naar teschelling.. naar het strand en BBQ'en in de duinen... mag dat eigenlijk daar ? :erm:

is 100€ boete en met zijn 2en 200€
 
Origineel geplaatst door Twin-x
Ik lees het alweer het gaat allemaal goedkomen met mijn 808 :)


zeker weten ik heb niet voor niets mijn best gedaan om al die onderdelen hier te krijgen;)
komt goed
 
Origineel geplaatst door zoe



zeker weten ik heb niet voor niets mijn best gedaan om al die onderdelen hier te krijgen;)
komt goed

ff wat anders.. heb jij toevallig een knoppie van een fader liggen van een jupiter6 ? er mist er eentje op dat ding..
ben er nog niet aan toe gekomen om er aan te beginnen trouwens.. zal wel vrijdag worden.. eerder heb ik geen tijd..
 
Origineel geplaatst door da goose


ff wat anders.. heb jij toevallig een knoppie van een fader liggen van een jupiter6 ? er mist er eentje op dat ding..
ben er nog niet aan toe gekomen om er aan te beginnen trouwens.. zal wel vrijdag worden.. eerder heb ik geen tijd..

niet direct liggen maar ik ben toevallig met roland onderdelen weer bezig en ik zal kijken als ze er nog tussen liggen dan laat ik er meteen een meesturen

roep maar wanneer je er aan begint dan zorg ik wel dat ik een scoop in de buurt heb

;) en :biertje:
 
Appeltaart..

Appeltaart..

Nick.. je moet zoe nog wel even een appeltaart opsturen. Hij zit nou al drie weken te wachten met een bus slagroom ;)
 
Re: Appeltaart..

Re: Appeltaart..

Origineel geplaatst door CraZ
Nick.. je moet zoe nog wel even een appeltaart opsturen. Hij zit nou al drie weken te wachten met een bus slagroom ;)

woahahahahha
wacht maar, maak je borst maar nat als ik in venlo kom
zet het pils maar koud en als je pech heb blijf ik nog kanen ook
:W
 
En slapen....naast je vriendin. ;)

En ik heb gehoord dattie altijd scheermesjes op zak heeft. Voor het geval dat...
 
Origineel geplaatst door OnAcid
En slapen....naast je vriendin. ;)

En ik heb gehoord dattie altijd scheermesjes op zak heeft. Voor het geval dat...

Ik heb ooit een collega gehad die altijd een bus zeer snel ontharingsschuim in zijn tas had, "voor het geval dat"...voor een zeer gladde sound zullen we maar zeggen :P (die kan overigens weer snel overgaan in een gelikte sound...tering wat zijn we weer lekker bezig)...
 
Origineel geplaatst door OnAcid
En slapen....naast je vriendin. ;)

En ik heb gehoord dattie altijd scheermesjes op zak heeft. Voor het geval dat...

nee jij bent lekker on topic :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top