Tb-303

lol 8)

nope, but i got my eye on it! :luv:

neenee, zo zot ben ik nog niet, met 2 kom ik wel toe! :)

@ Rvooh: mss einde van vorige pg gemist? zelf maar even gekeken voor hoeveel "HIJ" gegaan is, kon het niet laten, 999 valt eig wel goed mee! Maar hangt ervan af wat je wil natuurlijk!? En of je het ervoor over hebt! ;)
 
Laatst gewijzigd:
Kan je het resonantie bereik niet afstellen zoals met een gewone 303 wel kan?
ik heb geen scoop en ben niet zo'n goede prutser ....
eerder een steevaste verprutser :P

voor het hiltree vcf en TMK's heb ik de hoop al opgegeven ;{
 
Ik wil een 303 sequencer in euro/frac module!!!!!!
Intelijel heeft een basisontwerp gemaakt welke mogelijk in productie komt :okdan:

De VC303 stuur ik momenteel aan via cv/gate/accent uit de 303df en diverse Blacet modules....
Helaas kan ik thuis niet opnemen .... ZUUR en GEMEEN klinkt het wel :duivels:
 
Even iets helemaal anders over de TB303. Iedereen kent de acidbliepjes ...
Maar heeft iemand dit ding ooit gebruikt waarvoor het oorspronkelijk bedacht en gemaakt is?
Heeft iemand al eens een niet-acid slidende en accentende baslijn gemaakt?
Kan iemand misschien eens zo een baslijntje laten horen zoals het hoort?:)
 
Zelf heb ik geen 303. Wel een FR-revolution.
Die gebruik ik niet als basgitaar, maar ik heb hem ooit wel gebruikt om een volledig nummer van Vivaldi te maken (zie bijlage).
 

Attachments

  • Electronic summer 1.mp3
    3,1 MB · Bekeken: 122
Even iets helemaal anders over de TB303. Iedereen kent de acidbliepjes ...
Maar heeft iemand dit ding ooit gebruikt waarvoor het oorspronkelijk bedacht en gemaakt is?
Heeft iemand al eens een niet-acid slidende en accentende baslijn gemaakt?
Kan iemand misschien eens zo een baslijntje laten horen zoals het hoort?:)

In deze track heb ik ooit een "gewone" 303 bassline gebruikt.
 
Alexander Robotnick's problèmes d'amour maakt gebruik van een 303, maar dan op een normalere manier, zonder resonantie.

 
Even iets helemaal anders over de TB303. Iedereen kent de acidbliepjes ...
Maar heeft iemand dit ding ooit gebruikt waarvoor het oorspronkelijk bedacht en gemaakt is?
Heeft iemand al eens een niet-acid slidende en accentende baslijn gemaakt?
Kan iemand misschien eens zo een baslijntje laten horen zoals het hoort?:)

Op mijntube heb ik een aantal tracks staan waarin ik de 303 gebruik als accompaniment zoals hij bedoeld was. Ook een 303 tutorial met een not-acid basslijntje.
www.youtube.com/synthjammer
 
de slide in de 303 geeft precies dat elastieken benen gevoel wat zo lekker is met een trip in je muil.
de mijne ging definitief dood in de 90's,daarna een paar klonen geprobeerd,syntechno,
mam,DB9,maar nu helemaal bij met de xoxbox met filter mod.vette sound,sequenser =makkelijker dan de 303,
(geen manual nodig en zo hoort het )glide goed,alleen decay mag iets korter voor als het puntig noet
 
Back
Top