Stylophone

OnAcid

Slager van Schiedam
Lid sinds
6 september 2001
Berichten
4.723
Locatie
Schiedam
IMAG0010.GIF


Tijdje geleden gekocht op een rommelmarkt voor 3 knaken, maar nu pas een batterij ingestopt.

Het klinkt totaal niet als een orgel, meer als een incontinente aap. Er zit vibrato op, ahem ;). En op de achterkant zit een tuningknop, zodat je de tuning van de stylophone kan aanpassen aan je favoriet liedje op de radio wanneer aan het meespelen ben :)

Wel geinig om melodietjes op te verzinnen (zal hem eens door de distortion haluh :)). Schijnt trouwens door Bowie op Space oddity te zijn gebruikt en natuurlijk door kraftwerk...Kan hem anders wel een keer samplen.

IMAG0009.JPG


IMAG0004.JPG


meer info
 
Laatst gewijzigd:
Wicked !

Wicked !

Totaal gestoord.. machtig bakje.. en die vent.. aaaahhhh !!
 
Stylocrap

Stylocrap

Hey dat lees ik nu pas!

De stylophone is mijn fovoriete instrument, Midi in/out/thru, interne sequencer voor 3.000.000.000 noten. Wat wil een mens nog meer?

hahaha :D

Nee, lache dat ding. Ik heb een stuk van de verpakking erbij gepakt:
..The stylophone is an ideal extra instrument for groups. Get together with other stylophone enthousiasts and form music clubs..

hahaha :-)

Orbital heeft trouwens een track gemaakt met samples van dit dingie. Ik heb er zelf een gekocht een aantal jaren terug voor 5 piek. Ik zal hem is samplen..

Arv
 
Voor de VST fananaten is er een freeware VSTi versie van. Misschien niet zo koud, maar wel leuk. (en kost ook geen baterijen)
 
Back
Top