X

Stylophone

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Stylophone

Tijdje geleden gekocht op een rommelmarkt voor 3 knaken, maar nu pas een batterij ingestopt.

Het klinkt totaal niet als een orgel, meer als een incontinente aap. Er zit vibrato op, ahem . En op de achterkant zit een tuningknop, zodat je de tuning van de stylophone kan aanpassen aan je favoriet liedje op de radio wanneer aan het meespelen ben

Wel geinig om melodietjes op te verzinnen (zal hem eens door de distortion haluh ). Schijnt trouwens door Bowie op Space oddity te zijn gebruikt en natuurlijk door kraftwerk...Kan hem anders wel een keer samplen.

meer info
    Laatst gewijzigd door OnAcid , 12 oktober 2001, 13:38.
    Lurker

huh

Staan de images op off, ofzo :confused:
    Lurker

Comment

Wicked !

Totaal gestoord.. machtig bakje.. en die vent.. aaaahhhh !!

Comment

grappig ding inderdaad
        http://www.facebook.com/pages/Mono-A...44488665670349

Comment

Stylocrap

Hey dat lees ik nu pas!

De stylophone is mijn fovoriete instrument, Midi in/out/thru, interne sequencer voor 3.000.000.000 noten. Wat wil een mens nog meer?

hahaha

Nee, lache dat ding. Ik heb een stuk van de verpakking erbij gepakt:
          ..The stylophone is an ideal extra instrument for groups. Get together with other stylophone enthousiasts and form music clubs..
          hahaha :-)

Orbital heeft trouwens een track gemaakt met samples van dit dingie. Ik heb er zelf een gekocht een aantal jaren terug voor 5 piek. Ik zal hem is samplen..

Arv

Comment

Voor de VST fananaten is er een freeware VSTi versie van. Misschien niet zo koud, maar wel leuk. (en kost ook geen baterijen)
            Het gaat er niet om wat je hebt. Maar wat je ermee doet.

Comment

Working...
            X