MS20 / MS20 mini extended mods

MonoTron

Initiating Sequence..
Lid sinds
13 januari 2004
Berichten
6.105
Locatie
de paddestoel op m'n teen
http://www.yewtreemagic.co.uk/soundworlds3.php

Ziet er goed uit voor een mini!! :P
https://soundcloud.com/yew-tree-magic/ms20-retro-demo1

ms20-01-overall.jpg

ms20-02-top-panel.jpg
 
Mooi, wat mag dat kosten?
 
Als zijn schema klopt zijn de VCO outputs niet gebufferd.
Zou er in ieder geval een weerstandje tussen plakken, als je dit doorpatched met je modular...

Ziet er wel prima uit verder. Hoe die aan de knoppen komt zou ik graag weten.

Die Korg ms20 mini knoppen kan je overal kopen. Let wel natuurlijk is syntaur het aller duurst met bijna 100 % extra en nog geen verzendkosten. Normaal zijn ze 5 dollar klein en 7 dollar groot.
 

Attachments

  • IMG_1992.jpg
    IMG_1992.jpg
    23,9 KB · Bekeken: 141
Interessante mods en mooi uitgevoerd. Het enige wat ik er verder nog bij zou willen hebben op een MS-20 mini is een CV converter twee kanten op, zodat je de filter kunt tracken met de oscillatoren of de oscillatoren via een externe normale CV.
 
De tracking met Hz/V klopt niet met de filtertracking. Met een normale CV bron trackt het filter prima, met de HZ/v kun je geen melodie spelen met het filter
 
Ziet er wel prima uit verder. Hoe die aan de knoppen komt zou ik graag weten.

KNOBS & SOCKETS: I ordered some extra rotary control knobs from Korg's own Spares Department to perfectly match the existing ones


Zo dus:)
 
Ah, even contacten vanavond dus :) Danke voor de link btw, mn Mini ligt nog steeds uit elkaar voor de rest van de mods (vco out, sync en fm) :okdan:
 
stomme vraag ;]

we hebben t hier over de ms serie die identiek is aan de .. kit diy die dure set

deze ,....ms20 mini ding heeft niks van usb erby ofso toch

ben in de warrie;]
met dat geluidskaart ms 20 ding ']
:engel::eureka::dubbel:
 
R-ond we hebben het hier over de MS20 MINI (keys) die gelijk is aan de oude ms20 en de kit maar dan wel op een "stamp" manier gemaakt. verder niets mis mee.
 
Back
Top