TB303 pattern A+B linken

Enzo.F

vrijwillig lid
Lid sinds
31 mei 2010
Berichten
1.663
Locatie
a forest
Hoe kan ik het A pattern linken aan het B pattern? Of is dit niet mogelijk? Ik weet hoe ik patterns aan elkaar link door de step keys gezamenlijk in te drukken.
 
Laatst gewijzigd:
Volgens mij is dat inderdaad niet mogelijk. En anders wil ik het ook wel graag weten :)

Ik ken ook alleen maar die pattern chain optie.
 
Je kan een CPU upgrade doen van Quicksilver. Dan kan je veeeel doen!
 
pattern A en B linken kan je niet (op een 808 wel via die AB switch)

je kan wel in track mode A en B na elkaar plaatsen en dat loopen.. (en nog veel meer)
of gewoon je pattern van B naar A kopieren en gewoon chains maken.. wel opletten, je kan enkel een chain maken van 1->max.4 en van 5->max.8, dus geen chain van slot 4 naar 5 bvb
 
je kan wel in track mode A en B na elkaar plaatsen en dat loopen.. (en nog veel meer)

Track play neem ik aan? Track edit nog niet gelukt... maar hoe doe je dit in TP modus?? Thanks man!

[edit] Nee in pattern edit werkt het niet... ik get it.. dan moet je in TE deze aan elkaar programmeren, ja... thnx... geen vraag gesteld.. :O helder...
 
Je kan een CPU upgrade doen van Quicksilver. Dan kan je veeeel doen!

ik zal eens zoeken en kijken of het het overwegen waard is.
 
Track play neem ik aan? Track edit nog niet gelukt... maar hoe doe je dit in TP modus?? Thanks man!

[edit] Nee in pattern edit werkt het niet... ik get it.. dan moet je in TE deze aan elkaar programmeren, ja... thnx... geen vraag gesteld.. :O helder...

is heel simpel
- ga naar "track write"
- duw op "bar reset" om te zorgen dat je track van bar 0 begin
- druk op run/stop
- kies je pattern in A, druk op write
- kies je pattern in B, druk op D.C, dan op write
- druk op run/stop
- ga naar "track play"
- druk op "bar reset"
- druk op run/stop
- dansen! :eureka:
 
...
- druk op run/stop
- dansen! :eureka:

haha thanks voor de uitleg! lief!! snap het, in track modus... ik had liever in pattern-modus... maar wel nieuwe features voor mij, dank je Rvooh!

mag wel :slotje:

zoals ik het wil kan het niet in de 'basic version of the TB303"...

puristen hebben het nooit makkelijk.. (QOTD??)
 
Volgens mij kan je helemaal geen patterns chainen in de 808 behalve in song-mode

Idd, RSB, maar meer programmeerbare steps in één pattern dmv A en B kan wel op 808. 303 en 606 kunnen wel chainen.
 
Back
Top