Knoppen caps voor Prophet 5/10 - Pro One - P600

Ik zou dolgraag een P5 rev2 willen bezitten, maar om nu alleen wat knoppen te bestellen zonder dat ik die synth heb gaat me net wat te ver :D
 
Haha, ok, dus binnenkort meer vet nieuws in dit theater?

Voor mij zijn de prijzen wat te hoog op moment, wellicht ooit eens... :luv:
 
Wat kosten ze? Ik ben wel geïnteresseerd in een complete set voor een Prophet 5 en een Pro-One.
 
ik wil niet beweren dat de caps niet zouden passen op de simpeler plastic knoppen van pro-one of p600, maar dat er op al die apparaten dezelfde knoppen werden gebruikt, al of niet met cap, klopt niet.

wel mooi als je zo je oude sequential apparaten weer n lift kan geven.
 
ik wil niet beweren dat de caps niet zouden passen op de simpeler plastic knoppen van pro-one of p600, maar dat er op al die apparaten dezelfde knoppen werden gebruikt, al of niet met cap, klopt niet.

wel mooi als je zo je oude sequential apparaten weer n lift kan geven.

Dat klopt ook. De Pro One en P600 kwamen zonder de caps op de knoppen. De knoppen zijn wel het zelfde. En deze caps passen dus gewoon op de originele Pro One en P600 knoppen. Op zijn facebook pagina zie je deze synths ook van een paar van zijn klanten die ze hebben ge-upgrade. Erg Classie moet ik zeggen.:okdan:

Ik heb ze nog niet besteld dus als er nog mensen willen meedoen...stuur maar een PB. :eureka:
 
link naar foro van Pro One met mooie knoppen:
https://www.facebook.com/techsmechs...1902235651104/629367490571245/?type=3&theater

629367490571245
 
Ik zou het wel willen proberen maar heb niet zo'n zin om mijn knoppen aan te passen.
Ben bang dat als het toch niet bevalt ik mijn knoppen gemold heb. (Pro One)
 
Dat klopt ook. De Pro One en P600 kwamen zonder de caps op de knoppen. De knoppen zijn wel het zelfde. En deze caps passen dus gewoon op de originele Pro One en P600 knoppen. Op zijn facebook pagina zie je deze synths ook van een paar van zijn klanten die ze hebben ge-upgrade. Erg Classie moet ik zeggen.:okdan:

Ik heb ze nog niet besteld dus als er nog mensen willen meedoen...stuur maar een PB. :eureka:

ik begreep je de eerste keer ook al ;) maar ik denk dat je gelijk hebt, misschien vergis ik me met de knoppen van de drumtraks. (die origineel wel het kapje hebben) volgens mij heeft die dan afwijkende asjes op de potmeters. en zijn de knoppen van p5 p600 en pro 1 wel dezelfde.
misschien.
 
Pro-one heeft 24 (?) knoppen = $ 48 !

Price is 2 USD per cap and worldwide trackable shipping is 20 USD.

Akira Honda : Discount for synth-techs in "large" qty (100 pcs) ??
Techsmechs Vintage Synth : I'm sure we can work something out! Send a message to this page!
 
Ik wil er wel een aantal van elke soort voor je weet maar nooit. :)
Zit je al boven de 100 stuks voor mooiere prijzen?
 
Back
Top