Nieuwe run Curtis Chips CEM 3340

Vraag me af of de P5 van buiten economisch nog een beetje uitkan. Er zit, neem ik aan, een logistiek-economische reden achter de rage van kleinere keyboards en minikeys tegenwoordig.
 
Even deze thread uit de dood doen herrijzen met de volgende vraag:

Is er al iemand hier in NL die een grote bulk order heeft gedaan? Zo nee waarom niet? 8o)
 
Is er al iemand hier in NL die een grote bulk order heeft gedaan? Zo nee waarom niet? 8o)
Te grootte investering (bijv 1000x $12), te weinig rendement per chip (bijv. inkoop $12, verkoop $15) en wie weet hoelang je bezig bent met het slijten van 1000 chippies....

Ben je bezig met een groot DIY project dan is het wel slim om iets meer in te kopen, als spare parts of om evt. kleinschalig door te verkopen.

Als het analoog netwerk project van Anatal commercieel van de grond komt dan is bulk inkoop (of groupbuy) zeker op z'n plaats....

Maar wat let je om bulk in te kopen en ze stuk voor stuk door te verkopen? ;)
 
Tevens een interesse vraag voor de insiders hier, weet iemand of een fabrikant bezig is met de ontwikkeling van een nieuw (diy) synth/project gebaseerd op deze revisie cem? Professioneel is voor over ik weet alleen Doepfer bezig met nieuwe 3340 cem's voor (thru zero) VCO's en een nieuwe versie van de Frequency shifter.
 
wij zijn met anatal analog network een digitaal patchbare, analoge modulaire synth aan het ontwikkelen met o.a. de cem3340 vco.
demo's binnenkort, productie: waarschijnlijk dit najaar
 
Er zijn best veel projecten met de 3340, waaronder een thru zero variant van J. Haible..
Dit wist ik niet :)
wij zijn met anatal analog network een digitaal patchbare, analoge modulaire synth aan het ontwikkelen met o.a. de cem3340 vco. demo's binnenkort, productie: waarschijnlijk dit najaar
Vet project! Kan imo heel groot worden.. als het betaalbaar blijft en vooral door de diverse synth voice uitbreidingskaarten :okdan:
 
Oja dat ontwerp van J.Haible had Doepfer ook genoemd om eventueel (onder pm licentie) te gaan gebruiken voor een nieuwe thru-zero VCO module. Het lijkt erop dat zijn (Dieter's) thru zero schakeling met die nieuwe 3340 cem lastig in stand te houden is. Die nieuwe A-110-6 module is dan ook nog niet op basis van de cem.
 
Back
Top